Po deszczach Wielgowo ☀️

Sobota, 24 czerwca 2023 · dodano: 24.06.2023 | Komentarze 3

Prawie dobę popadywało i wczoraj przed pracą nie udało mi się zaliczyć pięćdziesiątki przez co jestem 52 kilometry do tyłu bo postawiłem sobie za cel 1500 km dla Aktywnego Miasta może się uda jeszcze dokręcić ale oby do końca miesiąca nie padało przynajmniej od 13-tej do 15-tej każdego dnia.Dziś trochę zaspałem bo chciałem wyruszyć przed siódmą a miałem czas tylko do 10-tej,na początku pojechałem do DDR-ki przy Spokojnej a nią przez Giżynek do Golczewa.Kolejny odcinek to dojazd do Zieleniewa gdzie zajeżdżam na promenadę nad jeziorem Miedwie a następnie wracam na DDR-kę i jadę do Motańca gdzie odbijam  na Niedźwiedź przez Kałęgę.
Promenada nad jeziorem Miedwie w Zieleniewie
Promenada nad jeziorem Miedwie w Zieleniewie © strus
W Niedźwiedziu obieram kierunek na prawobrzeże szczecina i zaliczam Zdunowo i Wielgowo i ta samą trasą wracam czyli zaliczam "szufladę" i gdy już wróciłem do Niedźwiedzia jadę na początku do Reptowa a następnie przez Cisewo i Miedwiecko ponownie melduje się w Zieleniewie na DDR-ce i wracam do Stargardu przez Lipnik.

Macromakówka w Lipniku
Macromakówka w Lipniku © strus

Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Zdunowo,Wielgowo,