MIX [SOLO RODZINA]

W końcu "na krótko "☀️

Piątek, 21 kwietnia 2023 · dodano: 21.04.2023 | Komentarze 5

Pierwszy etap miał być solo szosa ale gdy wybrałem się po rower okazało się że stał na kapciu,szybko zmieniłem dętkę i pojechałem po zapas do sklepu i po 1,5 km "kapeć". Tak jest jak się szybko zmienia dętkę a nie sprawdzi opony ,wróciłem pieszo zamieniłem rower na mtb i ruszyłem przez oś.Pyrzyckie do Witkowa Drugiego zamkniętą drogą bo trwa remont ale panowie mnie przepuścili i znalazłem się na DDR-ce do Pierwszego Witkowa gdzie odbijam na fuzlówkę do Krępcewa.
W Hołdzie Radiotechnikom - jednostka wojskowa zlikwidowana
W Hołdzie Radiotechnikom - jednostka wojskowa zlikwidowana © strus
Kurcewo (niem. Krüssow) Kościółek
Kurcewo (niem. Krüssow) Kościółek © strus
Z Krępcewa jadę kolejną żużlówką do głównej drogi na Barnim gdzie odbijam na Kłeby przez Wójcin i po zaliczeniu następnej drogi terenowej po zaliczeniu Starego Przylepu wjeżdżam do Czernic i kieruje się do DW 106 aby przejechać na drugą stronę i znaleźć się na szlaku trasy maratonu wokół jeziora Miedwie zaczynając od dojazdu do Wierzbna przez Grędziec.
CZERNICE (niem.Sehmsdorf) Zabytkowy  dwór z 1913 r.
CZERNICE (niem.Sehmsdorf) Zabytkowy dwór z 1913 r. © strus

Jez. Miedwie Wierzbno
Jez. Miedwie Wierzbno © strus
Z Wierzbna jadę trzema różnymi terenowymi nawierzchniami do Koszewa a następnie kieruje się do drogi terenowej w Kunowie przez Wierzchląd aby już dziś ostatnim odcinkiem o złej nawierzchni dojechać do Lipnika w którym wjeżdżam na DDR-kę i jadę do domu po małżonkę.
W drodze do Koszewa
W drodze do Koszewa © strus
W końcu
W końcu "na krótko "☀️ © strus
W domu przebrałem przepoconą odzież i małym obiadku zaliczyliśmy z Iwonką "szufladę" do Poczernina czyli 12 km w jedna stronę i z powrotem ta sama drogą.

Stargard,Witkowo Drugie,Witkowo Pierwsze,Kurcewo,Barnim,Wójcin,Kłeby,Stary Przylep,Czernice,Grędziec,Wierzbno,Koszewo,
Koszewko,Wierzchląd,Kunowo,Kunowo Nowe,Lipnik,Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Stargard.
M A P K A : ETAP I : SOLO
M A P K A : ETAP II - Z IWONKĄ

• Kalorie 2024kcal

Debiut 2023 Iwonki

Niedziela, 19 lutego 2023 · dodano: 19.02.2023 | Komentarze 3

Małżonka mnie dziś zaskoczyła przy śniadaniu że chce na rower,nie pomogły ostrzeżenia przez zimnym wiatrem i brakiem odpowiedniej odzieży dla nie.W odpowiedzi usłyszałem że pożyczy od mnie najcieplejsze skarpety ,kominiarkę i "merynosa" na tors i pojedzie.Jak powiedziała tak zrobiła.Pojechaliśmy na początek do DDR-ki przy Spokojnej a nią do Golczewa przez Giżynek a następnie do Zieleniewa przez Skalin i Kunowo aby tam wjechać na promenadę nad jezioro Miedwie.Promenada zatłoczona jakby było z piętnaście na plusie miejsc w kawiarni nie było więc skorzystaliśmy z kawy od BIKERA a pijąc obserwowaliśmy rozgrzewkę morsów.
Kawa w Morzyczynie
Kawa w Morzyczynie © strus
Po kawce trzeba do WC a tam wszystkie zamknięte więc podjechaliśmy do lasku a następnie od prowadziłem małżonkę do Stargardu przez Zieleniewo i Lipnik,schowałem jej rower i pojechałem dokręcić kilometrów aby była pięćdziesiątka.Dojechałem do Ostena a następnie terenami działkowymi skierowałem się do DDR - przy DK 20    a nią do drogi wyjazdowej na Klępino a przy okazji zrobiłem zdjęcie krzyża pokutnego po renowacji.
Stargard - Mały młyn
Stargard - Mały młyn © strus
Stargard - Największy krzyż pokutny w Polsce.
Stargard - Największy krzyż pokutny w Polsce. © strus
Ledwo dojechałem do granic miasta a droga zrobiła się jak "ser szwajcarski" i tak aż dopóki nie dojechałem do Lubowa przez Klępino. Nie mogłem wracać bo zabraknie kilometrów więc dojechałem do Rogowa i dopiero wróciłem tą samą drogą do Lubowa a na koniec jadę do DDR-ki w Żarowie i nią wracam do Stargardu.
Droga łącząca Klępino z Lubowem
Droga łącząca Klępino z Lubowem © strus

Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Osetno,Stargard,Klępino,Lubowo,
Rogowo,Lubowo,Żarowo,Stargard.
M A P K A: Etap I - Debiut 2023 Iwonki [27,7km]
M A P K A : ETAP II - Solo [25,07km]

50-tka po pracy z plusem☀️

Czwartek, 20 października 2022 · dodano: 20.10.2022 | Komentarze 4

Tak jak w poniedziałek byłem dziś umówiony na piętnastą na mini rundkę z małżonką do Grzędzic na cmentarz wiejski na sprzątanie do którego pojechaliśmy przez Żarowo i tą samą drogą wróciliśmy a gdy wróciłem z pracy zaliczyłem solo pięćdziesiątkę po gminie Kobylanka do której rozpocząłem jazdę od DDR-ki przy Szczecińskiej a dalej przez Lipnik do Zielenewa gdzie odbijam na Cisewo w którym zaliczam "szufladę" do Wielichówka a następnie jadę przez Reptowa do końca szosy w Niedźwiedziu.
Kierunek Cisewo
Kierunek Cisewo © strus

Dalej droga prowadzi do Zdunowa ale ja zawracam i przez Motaniec po raz drugi melduję się w Reptowie z którego jadę do Kobylanki a następnie wydłużona drogą przez osiedle Zielone wracam na ścieżkę rowerową w Morzyczynie i przez Zieleniewo i Lipnik wracam do domu gdzie przebieram potówkę i bluzę oraz zamienia rower na mtb i jak wyżej opisałem zaliczyłem małą rundkę z małżonką jako bonus.
Grzedzice -
Grzędzice - "Dmuchawiec" © strus

"Trekusie" w Grzędzicach © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Reptowo,Kobylanka,
Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Żarowo,Grzędzice,Żarowo,Stargard
M A P K A : 50-tka po pracy ☀️
M A P K A : Etap II Bonus z Iwonką

50-tka po pracy z plusem

Poniedziałek, 17 października 2022 · dodano: 17.10.2022 | Komentarze 2

50-tka po pracy z plusem rozbita na dwa etapy i dwa rowery a to dlatego że dziś prawdopodobnie ostatni dzień w tym roku  tak ciepły że nawet małżonka pojechała w krótkich gatkach ale zanim zaliczyłem rundkę do Poczernina i z powrotem z Iwonką jadąc góralem to pierwszy etap pojechałem szosą zaczynając od dojazdu do Golczewa przez Kluczewo a następnie zaliczam "szufladę" do strefy przemysłowej a następnie z Golczewa kieruję się jak wczoraj do Zieleniewa przez Skalin i Kunowo aby tam zaliczyć drugą "szufladkę" tym razem do Miedwiecka i przez Lipnik wrócić do Stargardu po Iwonkę na małą rundkę.

"Burakowo " w Skalinie © strus

Jesień na DDR-ce do Żarowa
Jesień na DDR-ce do Żarowa © strus
Rogowo - mini pauza na słoneczku
Rogowo - mini pauza na słoneczku © strus
TRASA
Stargard,Kluczewo,Golczewo,Strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,Zieleniewo,Stargard,
Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Stargard.
M A P K A : ETAP - Z IWONKĄ
M A P K A : ETAP - SOLO

Przed meczem

Niedziela, 11 września 2022 · dodano: 11.09.2022 | Komentarze 3

Przed meczem Pogoni z Lechem miałem zaliczyć co najmniej 70 km a tuż przed wyjazdem małżonka oświadczyła że chce ze mną zaliczyć małą rundkę więc miałem mało czasu.Ruszyłem na rundę pierwszą zaczynając od ścieżki rowerowej przy Spokojnej a nią do Golczewa przez Giżynek a wokół niebo bardzo ciemne ,jak dla mnie takie straszące deszczem.
Golczewo - niebo straszące deszczem
Golczewo - niebo straszące deszczem © strus
Z Golczewa zanim pojechałem do Skalina zaliczam "szufladę" do strefy przemysłowej w której spotkałem wielu rowerzystów na swoich rundkach a później przez Wierzchląd i Kunowo dojechałem do Zieleniewa gdzie odbiłem na Miedwiecko aby tam zawrócić i skierować się do DDR-ki w Zieleniewie a nią wrócić do Stargardu przez Lipnik po małżonkę.

Ciemności nad S10 w Zieleniewie
Ciemności nad S10 w Zieleniewie © strus
Zmieniłem koszulkę bo była cała przepocona i z małżonka pojechaliśmy na małą rundkę a raczej zrobić porządki na cmentarzu wiejskim w Grzędzicach a pojechaliśmy tam przez Lipnik a wróciliśmy przez Żarowo.
Konie w spoczynku
Konie w spoczynku © strus

Stargard,Giżynek ,Golczewo,strefa przemysłowa,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Lipnik,Grzędzice,
Żarowo,Stargard.
M A P K A : Etap I-solo
M A P K A : Etap II z Iwonką

Wielgowo plus Poczernin z małżonką

Niedziela, 19 czerwca 2022 · dodano: 19.06.2022 | Komentarze 2

Po wczorajszej rannej rundce pojechaliśmy z małżonką do Szczecina na długi spacer ale upał był tak dokuczliwy że po 6 km uciekliśmy do galerii bo ja nie dawałem rady chodzić w pełnym słońcu a dziś przy późnym śniadaniu  zostałem poinformowany że o 13.30 małżonka chcę zaliczyć małą rundkę więc zostało mi mało czasu.

Wały Chrobrego w Szczecinie
Wyjechałem po jedenastej w kierunku ścieżki rowerowej przy Szczecińskiej a nią do Motańca a po drodze dwa zdarzenia bo panie zajęte telefonami jadące samochodami chciały jako pierwsze przejechać przez DDR-kę aby dotrzeć do szosy [patrzą w lewo na drogę a nie czy ktoś jedzie DDR-ką i wjeżdżają bez zatrzymania]. Przeważnie bywa że jest kłopot z niedzielnymi rowerzystami ale tych dziś prawie nie było,chyba temperatury się przestraszyli,z DDR-ki zjeżdżam w Motańcu i kieruję się do drogi pomocniczej w Niedźwiedziu i nią jadę do Zdunowa gdzie zaliczam jeszcze małe kółeczko po Wielgowie i wracam do Niedźwiedzia.

Z Niedźwiedzia jadę wydłużoną drogą do Zieleniewa zaczynając od Reptowa a następnie przez Cisewo i Miedwiecko wracam na DDR-kę do Stargardu gdzie przebieram koszulkę na sucha i jadę na 24 km rundkę z małżonką zaczynając od ścieżki rowerowej do Żarowa.

Maki przy DDR-ce na Żarowo
W Żarowie odbijamy na Lubowo i jedziemy do Poczernina przez Rogowo a w drodze powrotnej robimy mini przerwę w Rogowie aby ukryć się na trochę przed słońcem i zebrać trochę kończyny dla królików.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Wielgowo,Zdunowo,Gajęcki Ług,
Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Rogowo,
Lubowo,Żarowo,Stargard.

M A P K A : Wielgowo
M A P K A : Poczernin,bonus z Iwonką

• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

50-tka po pracy z bonusem ⛅️

Środa, 15 czerwca 2022 · dodano: 15.06.2022 | Komentarze 0

Poniedziałek po pracy uniemożliwił zaliczenie rundki deszcz a wczoraj znowu musiałem z królikiem iść jechać do weterynarza w Szczecinie i dopiero dziś udało się zaliczyć pięćdziesiątkę po pracy a do tego dołożyć mały bonus z małżonką .Na początek solo do DDR-ki Przy Szczecińskiej a nią do Motańca gdzie odbijam na Niedźwiedź a następnie zaliczam dwie dzielnice prawobrzeża Szczecina tzn.Zdunowo i Wielgowo i wracam do Niedźwiedzi aby przez Reptowo dotrzeć do Cisewa i skierować się na koniec powtórnie na DDR-kę w Zieleniewie i nią wrócić do domu gdzie dowiedziałem się że za chwilę jedziemy do Grzędzic na wiejski cmentarz aby posprzątać i odnowić litery na pomniku a pojechaliśmy ta samą drogą do Lipnika co jechałem solo a wróciliśmy przez Żarowo.

Nowa droga i utrudnienia na DDR-ce
Nowa droga i utrudnienia na DDR-ce © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Wielgowo,Zdunowo,Gajęcki Ług,
Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

M A P K A: 50-tka po pracy
M A P K A : BONUS Z IWONKĄ

• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

Sądów i Poczernin z Iwonką

Niedziela, 5 czerwca 2022 · dodano: 05.06.2022 | Komentarze 3

Po wczorajszej setce dziś rower podzielony na dwa etapy ,pierwszy to solo jazda na sześćdziesiąt kilometrów na tereny południowo-wschodnie od Stargardu gdzie dawno nie byłem.Jadę non-stop do Dolic a tam obieram kierunek na  Sądów, po drodze nie robię zdjęć i walczę z górkami i z wiaterkami.Okazało się że droga za Dolicami dostała nową nawierzchnie i jechało się super ale niestety za wioską kończy się asfalt i zaczyna droga gruntowa i dalej szosa nie da rady .
SĄDÓW (niem.Sandow)Kościół filialny p.w. św. Andrzeja Boboli z k. XVI w.
SĄDÓW (niem.Sandow)Kościół filialny p.w. św. Andrzeja Boboli z k. XVI w. © strus
OSP w Sądowie
OSP w Sądowie © strus
Śluza na Małej Inie
Śluza na Małej Inie © strus
Wracam do Dolic tam mini zakupy i  dalej tą samą drogą do Stargardu gdzie wpadam na chwile do domu aby przebrać mokre ciuchy i wyruszyć na drugi krótki etap z małżonką.
Mało mamy czasu bo na 16.30 byliśmy umówieni więc jedziemy tylko do Poczernina na 24 kilometrowa rundkę .
Iwonka w nowym komplecie
Iwonka w nowym komplecie © strus [link]

Stargard,Witkowo Drugie,Witkowo Pierwsze,Kolin,Morzyca,Dolice,Komorowo,Sądów,Komorowo,Dolice,Morzyca,Kolin,Witkowo Pierwsze,
Witkowo Drugie,Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Stargard.
M A P K A : Etap I - Sądów☀️
M A P K A :Etap II z małżonką

50-tka po pracy plus bonus z małżonką.

Czwartek, 19 maja 2022 · dodano: 19.05.2022 | Komentarze 2

Dziś rekordowa temperatura w tym roku gdy mogłem wyskoczyć na rower tym razem po pracy wyruszyłem do Golczewa przez osiedle Pyrzyckie i Kluczewo następnie kieruje się do Zieleniewa przez Skalin i Kunowo i tym razem zahaczam o Wierzchląd a następnie jadę przez Miedwiecko do Cisewa w którym robię "szufladę" do Wielichówka i kieruję się do Reptowa nowa drogą wzdłuż stacji PKP która jeszcze nie została oficjalnie oddana do użytku.
Droga wzdłuż stacji PKP w Reptowie
Droga wzdłuż stacji PKP w Reptowie © strus
Z Reptowa jadę do ścieżki rowerowej w Kobylance a po drodze dostaję info o Iwonki że ona chce na rower i będzie gotowa do jazdy o 15.30 więc DDR-ka wracam do Stargardu i jestem 15 minut przed czasem.Na moment wchodzę do domu aby zmienić koszulkę i ruszamy razem w dalszą drogę.

"Bratki" w Kobylance © strus
Z Iwonka jedziemy do DDR-ki na Żarowo i odbijamy na Lubowo gdzie musimy uciekać z drogi aby nie zostać staranowanym przez krowy.
Naturalna przeszkoda w Żarowie
Naturalna przeszkoda w Żarowie © strus
Z Lubowa jedziemy do Poczernina przez Rogowo a tam nawrotka i ta samą droga wracamy do Stargardu.
Świnka w Rogowie
Świnka w Rogowie © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,
Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Stargard.

M A P K A : 50-tka po pracy [solo]
M A P K A : Bonus z małżonką

Okolice i rundka z małżonką.

Wtorek, 3 maja 2022 · dodano: 03.05.2022 | Komentarze 2

Tak jak w ostatnią niedzielę przed południem pojechałem zaliczyć pięćdziesiątkę samotnie zaczynając od dojazdu do ścieżki rowerowej przy Spokojnej a nią przez Giżynek do Golczewa gdzie odbiłem na Skalin i przez Wierzchląd i Kunowo zawitałem w Zieleniewie i skierowałem się do Wielichówka przez Miedwiecko i Cisewo w którym miałem ochotę wjechać w las ale droga typu "tarka" po kilkunastu metrach wybiła mi z głowy ten pomysł więc zawróciłem do Cisewa.
Wielichówko - dalej potrzebny gravel albo MTB
Wielichówko - dalej potrzebny gravel albo MTB © strus

"Mleczusie" © strus
Z Cisewa nową drogą wzdłuż stacji PKP jadę do końca wioski zwanej Niedźwiedź gdzie zawracam i przez Kałęgę i Motaniec wracam do Reptowa a tam już obieram kierunek na DDR-kę w Kobylance którą wracam do Stargardu aby przebrać potówkę i bluzę i wyruszyć na drugą rundkę tym razem wyruszyłem z małżonką.
Fiołek ogrodowy - bratek
Fiołek ogrodowy - bratek © strus
Z Iwonką na początek dojechaliśmy  DDR-ą do Żarowa tak jak w niedziele ale tym razem odbiliśmy w przeciwną stronę i skierowaliśmy się do ścieżki rowerowej za stacja PKP w Grzędzicach. Na drodze do Lipnika był bardzo zmorzony ruch aut chyba przez korki na S3 bo prawie wszystkie auta posiadały rejestracji z południowo-zachodniej polski a prym wiodła DW.
Kierunek na Grzędzice
Kierunek na Grzędzice © strus
Ścieżką rowerową jedziemy do Zieleniewa przez Lipnik gdzie odbijamy na Kunowo w którym ja już dziś byłem a następnie przez Skalin docieramy do Golczewa gdzie wjeżdżamy na DDR-kę przy Bridgestone którą wracamy do Stargardu zaliczając Kluczewo i mini pauzę na regulację nowych grip-ów.
Mini pauza
Mini pauza © strus
DDR-ka w Kluczewie
DDR-ka w Kluczewie © strus

Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,
Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.