50-tka po pracy plus bonus z Iwonką

Czwartek, 21 września 2023 · dodano: 21.09.2023 | Komentarze 3

We wtorek tylko mi dopisała pogoda bo bonus z małżonką był bez słońca i z deszczem a dziś to już chyba ostatni mój wyjazd w temperaturze 28 stopni chodź zapowiadany jest jeszcze super ciepły poniedziałek i wtorek to będę w pracy a dziś zaliczyłem 50-tkę solo po pracy zaczynając od dojazdu do Golczewa przez Kluczewo tam "szuflada" do strefy przemysłowej następnie przejazd przez Skalin i Kunowo do Zieleniewa gdzie zaliczam drugą "szufladę" tm razem do Cisewa a gdy wróciłem do Zieleniewa pojechałem przez Lipnik bo Iwonkę.

Z Iwonką jak we wtorek zaczęliśmy od DDR-ki na Żarowo a dalej odbiliśmy do Grzędzic na cmentarz wiejski a po drobnych porządkach ruszyliśmy do DDR-ki a nią przez Lipnik i Zieleniewo wjechaliśmy na promenadę nad jezioro Miedwie gdzie zaczęliśmy od kawy z lodem w Morzyczynie a pożnie zaliczyliśmy molo i przystań.
Kawa z lodem w Morzyczynie
Kawa z lodem w Morzyczynie © strus
Pauza na molo w Zieleniewie
Pauza na molo w Zieleniewie © strus
Przystań w Zieleniewie
Przystań w Zieleniewie © strus
Po grzaliśmy sobie kości i wróciliśmy do Stargardu przez Lipnik

Stargard,Kluczewo,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,
DP36,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Moorzyczyn,