Terenowo

Sobota, 23 września 2023 · dodano: 23.09.2023 | Komentarze 3

Zmiana pogody i zmiana stroju bo gdy wyjeżdżałem termometr pokazywał 14 stopni a chciałem też wejść w las więc ubrałem długie spodnie i bluzę i ruszyłem do Grzędzic z pominięciem Lipnika polno - leśną drogą aby tam wjechać na dojazd pożarowy 36 który jest przeważnie ciężki do jazdy przez duże ilości luźnego piachu którym jadę do Sowna gdzie pomagam pani z "Stargard na Rowery" której odkręcił się pedał a następnie kieruję się do DW 142 w kierunku Strumian.
Polna droga do Grzędzic
Polna droga do Grzędzic © strus
Dojazd pożarowy 36 w kierunku Sowna
Dojazd pożarowy 36 w kierunku Sowna © strus
Zaliczam Strumiany i jadę do krzyżówki gdzie odbijam w kierunku Stawna i dojeżdżam nad Inę gdzie widać w oddali wieżę Widokową - Dolina Iny do której na chwilę podjeżdżam i następnie udaję się do Bącznika .
W oddali wieża widokowa - Dolina Iny
W oddali wieża widokowa - Dolina Iny © strus
Wieża Widokowa - Dolina Iny
Wieża Widokowa - Dolina Iny © strus
Bącznik (niem.Dieckmühl) Ruiny młyna wodnego na Wisełce
Bącznik (niem.Dieckmühl) Ruiny młyna wodnego na Wisełce © strus
Z Bącznika wjeżdżam na siedmiokilometrowy odcinek DP 18 zwany również "rowerostradą" który prowadzi do DW 141 a po drodze zaglądam w dwie miejscówki grzybowe ale nawet sztuki nie znalazłem.Przejeżdżam nad DW42 gdzie trwa "rzeż" drzew i chciałem pojechać trochę inna leśną drogą do Poczernina ale droga została zniszczona i musiałem zawracać i wjechać od strony kapliczki.
Zniczona droga
Zniszczona droga © strus
Z Poczernina jadę do Lubowa przez Rogowo a na koniec terenowy odcinek przez pole i "mały lasek" do Stargardu z pominięciem Żarowa.
Droga przez
Droga przez "mały lasek" © strus

Stargard,Grzędzice,DP 36,Sowno,Strumiany,Łęsko,Bącznk,DP18,DW141,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Stargard.