• Kalorie 2000kcal

Reptowo przez Dębicę z Iwonką ☀️

Niedziela, 24 września 2023 · dodano: 24.09.2023 | Komentarze 3

Temperatura lepsza niż wczoraj i słoneczko świeciło więc małżonki nie trzeba było namawiać na rundkę rowerową którą rozpoczęliśmy od przejazdu DDR-ką do ulicy Spokojnej a następnie wzdłuż ogrodów działkowych dojeżdżamy do DDR-ki na oś.Pyrzyckim a po drodze spotykamy starego Forda " w pudełku".
Ford na Park&Ride Stargard
Ford na Park&Ride Stargard © strus

Ścieżką rowerową jedziemy do Kluczewa a następnie przez strefę przemysłową wyjeżdżamy za miasto i docieramy do Warnic a tam odbijamy na Koszewo przez Dębicę a następnie wzdłuż jeziora Miedwie meldujemy się na plaży gdzie licznik pokazał 32 km a ja kupiłem małżonce kawusię a sam zaliczyłem 15 kilometrów solo jadąc z Morzyczyna do Reptowa a wracam do Zieleniewa przez Cisewo i Miedwiecko gdzie czekała już małżonka.

"Babie lato" na rowerze małżonki © strus
Nowa DDR-ka do Reptowa
Nowa DDR-ka do Reptowa © strus
Na koniec z Iwonką wracamy do Stargardu ścieżką rowerową przez Lipnik.

Stargard,Kluczewo,strefa przemysłowa,Warnice,Dębica,Koszewo,Koszewko,Wierzchląd,Kunowo,