Zakończenie miesiąca ⛅️

Sobota, 30 września 2023 · dodano: 30.09.2023 | Komentarze 3

Pięć słonecznych i gorących dni stracony przez pracę od dwunastej do dwudziestej a jedynym plusem to zrobienie zdjęcia księżyca nowym telefonem z ręki gdy wieczorem wracałem do domu ,nigdy mi tak duży nie wyszedł lepsza ostrość by była gdybym miał statyw,może następnym razem a dziś gdy zaliczyłem na początek rundkę przez miasto pojawiło się szesnaście Gryfików [GRYFIKI] w rożnych punktach Stargardu,zrobiłem jedno zdjęcie i ruszyłem do Golczewa przez Kluczewo.
Fotka księżyca zrobiona telefonem z ręki
Fotka księżyca zrobiona telefonem z ręki © strus
Gryfik - Stargard Dziś
Gryfik - Stargard Dziś © strus
W Golczewie odbiłem do strefy przemysłowej aby zaliczyć"szufladę" a gdy ponownie byłem w Golczewie skręcam na Skalin aby przez Wierzchląd i Kunowo dojechać do Zieleniewa w którym zjeżdżam na promenadę nad jezioro Miedwie gdzie spodziewałem się dużego ruchu na wodzie bo wiaterek dziś szalał w porywach do 60 km/h a za to ruch na DDR-kach bardzo mały.
Nad jeziorem Miedwie
Nad jeziorem Miedwie © strus

Po zaliczeniu promenady wracam na DDR-kę którą jadę do Motańca przez Kobylankę a gdy dotarłem do Niedźwiedzia zaczynam wracać do Stargardu standardową trasą zaczynając od Reptowa a następnie przez Cisewo i Miedwiecko ponownie jestem na DDR-ce w Zieleniewie i pozostało tylko przejechać przez Lipnik do Stargardu.

Stargard,Kluczewo,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,
Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.