50-tka po pracy plus deszczowy bonus z Iwonką

Poniedziałek, 18 września 2023 · dodano: 18.09.2023 | Komentarze 3

Rano namówiłem małżonkę że jak wrócę ze swojej 50-tki po pracy to pojedziemy jeszcze we dwoje więc pierwsza rundka solo zaczęła się od dojazdu do ścieżki rowerowej przy Szczecińskiej a nią do Motańca a następnie nad S10 i kieruję się na prawobrzeże Szczecina czyli Zdunowa tam robię małe kółeczko zaliczając Płonię i Sławociesze i gdy wróciłem do Zdunowa kieruję się tą samą drogą do Niedźwiedzia a następnie wydłużoną drogą wracam do Zieleniewa przez Cisewo i gdy już byłem w Stargardzie przez Lipnik zamieniłem rower i z Iwonką ruszyliśmy do DDR-ki na Żarowo a po drodze drobne zakupy.

Podgrzybek w Zdunowie
Podgrzybek w Zdunowie © strus
Ledwo dojechaliśmy do Żarowa a słoneczko schowało się za chmurami a gdy odbiliśmy na Lubowo na drodze była "zapora" z krów której trzeba było ustąpić pierwszeństwa.
Gdy upuszczaliśmy Rogowo nagle zaczął padać drobny deszcz,nie dojechaliśmy do Poczernina i postanowiliśmy po sprawdzeniu prognozy pogody wracać do domu ale trzeba było w Rogowie skryć się pod wiatką przy boisku i odczekać aż przestanie padać.

"Zapora" na drodze do Lubowa © strus
Przymusowa pauza w Rogowie
Przymusowa pauza w Rogowie © strus
Rogowo - stacja naprawy rowerów
Rogowo - stacja naprawy rowerów © strus
Posiedzieliśmy pod wiatką prawie 30 minut i tą samą drogą wróciliśmy do domu chodź dystans miał być nieco dłuższy ale może uda się w czwartek.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Zdunowo,Płonia,Sławociesze,Zdunowo,
Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Lubowo,
Żarowo,Stargard.
M A P K A : 50-tka po pracy ☀️
M A P K A : Deszczowy bonus z Iwonką ?

| 22:22 środa, 20 września 2023 | linkuj Bardzo oryginalna stacja naprawy rowerów w Rogowie. Podoba mi się ten pomysłowy projekt.
| 10:19 wtorek, 19 września 2023 | linkuj Jak to miło mieć partnerkę, która podziela Twoją pasję rowerową. W końcówce lata demonstrujesz świetną sprawność . Moje uznanie tym razem dla Was obojga. Pojęcia nie mam skąd u Ciebie taka znajomość przyrodniczych szczegółów ze Szczecina - sowy faktycznie żyją na poboczu przedłużenia ulicy Kochanowskiego.
| 19:29 poniedziałek, 18 września 2023 | linkuj U mnie także pogorszenie pogody, fajnie że znów z małżonką.