• Kalorie 1974kcal

Runda z Iwonką ☀️

Niedziela, 17 września 2023 · dodano: 17.09.2023 | Komentarze 1

Po wczorajszej integracji nie było jazdy na dwóch rowerach jak to bywa w weekend bo małżonka przy śniadaniu oznajmiła że ma ochotę na 50-tkę się wyruszyliśmy do DDR-ki przy Szczecińskiej a nią dojechaliśmy do końca w Motańcu przy stacji paliw gdzie wjechaliśmy w las na dojazd pożarowy 48 a nim prosto do Jezierzyc gdzie dotarliśmy po 4 km.
Wjazd na DP 48 od stacji paliw
Wjazd na DP 48 od stacji paliw © strus
W Jezierzycach jedziemy do szutrowej części DDR-ki o numerze 20A i po kilku kilometrach wyjeżdżamy w Płoni przy sklepie z logiem biedronki i przejeżdżamy pod DK 10 aby przed Zdunowem wjechać na szutrowy dojazd do Niedźwiedzia gdzie znajdujemy pierwsze podgrzybki i kilka miejsc gdzie "zniknął" las dzięki panującej władzy.
Szutrowa DDR 20A w kierunku Płoni
Szutrowa DDR 20A w kierunku Płoni © strus
Znikający las w drodze do Niedźwiedzia
Znikający las w drodze do Niedźwiedzia © strus

Pierwszy podgrzybek
Pierwszy podgrzybek © strus
W Niedźwiedziu wjeżdżamy na drogę asfaltową i jedziemy do Cisewa przez Reptowo na mini pauzę a na koniec pozostał przejazd przez Miedwiecko do Zieleniewa na ścieżkę rowerową aby nią wrócić do Stargardu.

Mini pauza w Cisewie
Mini pauza w Cisewie © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,DP48,Jezierzyce,DP 20A,Płonia,Zdunowo,