Upalna niedziela☀️

Niedziela, 8 września 2024 · dodano: 08.09.2024 | Komentarze 3

To już chyba ostatni taki upalny dzień w tym roku gdy o dziesiątej wyjeżdżaliśmy z małżonką termometr pokazywał dwadzieścia pięć stopni i gdy ledwo dojechaliśmy do Golczewa  przez Giżynek małżonka oznajmiła że chce tylko 30 km przejechać więc skręciliśmy na Kluczewo a następnie skierowaliśmy się do strefy przemysłowej i gdy ponownie zawitaliśmy w Golczewie skierowaliśmy się do Zieleniewa przez Skalin i Kunowo w który zrobiliśmy mini pauzę.
Mini pauza w Kunowie
Mini pauza w Kunowie © strus
Z Zieleniewa przez Lipnik wróciliśmy do domu ,schowałem małżonki rower i tą samą drogą wróciłem przez Poleśną do ulicy Przemysłowej i wjechałem na polną drogę do Grzędzic a po zaliczeniu wioski jadę przez las do DP 36  i wjeżdżam nią do Cisewa.
Polna droga do Grzędzic
Polna droga do Grzędzic © strus
Przez las do DP 36 pod Cisewem
Przez las do DP 36 pod Cisewem © strus
Z Cisewa przejechałem do Wielichówka gdzie następnie drga polno - leśną docieram do DP 32 którą jadę prosto do Reptowa a dalej przez Kobylankę docieram do Jęczydołu i wjeżdżam na dwu kilometrowy odcinek leśnej drogi wzdłuż jeziora Miedwie i wyjeżdżam na promenadzie w Morzyczynie.
DP 32 w kierujnku Reptowa
DP 32 w kierunku Reptowa © strus

Tłok na promenadzie więc uciekam na DDR-kę w Morzyczynie i przez Zieleniewo i Lipnik pod mocny czołowy wiatr wracam do Stargardu , a wiało na koniec w porywach do 50km/h a termometr pokazywał 32 stopnie w cieniu.Mapka poniżej prawidłowa bo sport tracker mnie dziś zawiódł i zatrzymał się na 1,5 km przez przyjazdem z Iwonką do domu i zaczął dopiero działać przed Cisewem.

Stargard,Giżynek,Golczewo,Kluczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,
Lipnik,Stargard,Grzędzice,DP 36,Cisewo,Wielichówko,DP 32,Reptowo,Kobylanka,Jęczydół,