Bliskie okolice ☁️

Czwartek, 12 września 2024 · dodano: 12.09.2024 | Komentarze 2

Rano musiałem zawitać w Szczecinie aby zrobić rezonans bo tu był najkrótszy czas oczekiwania nawet punktualnie zostałem przyjęty ale wróciłem dopiero po czternastej i po szybkim obiadku o piętnastej wyruszyłem od domu w korku więc wybrałem objazd do DDR-ki przy Szczecińskiej od strony Żarowa a gdy już byłem na ścieżce rowerowej pojechałem nią do Jęczydółu zahaczając po drodze pustą dziś promenadę nad jeziorem Miedwie .
Jezioro Miedwie w Morzyczynie
Jezioro Miedwie w Morzyczynie © strus
Z Jęczydołu przejechałem do DDR-ki w Bielkowie a nią przez Kobylankę dotarłem do Motańca a tam zaliczam "szufladę" do wyjazdu na Zdunowo bo na wąskich oponach strach jechać od Niedźwiedzia do Reptowa przez porytą drogę a następnie zaczynam drogę powrotną ,od strony  Motańca wjeżdżam do Reptowa a następnie jadę przez Cisewo i Miedwiecko do Zieleniewa aby tą samym odcinkiem wrócić do Stargardu przez Lipnik.
Rozplenica japońska w Cisewie
Rozplenica japońska w Cisewie © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,