Bliskie okolice ⛅️plus bonus

Wtorek, 17 października 2023 · dodano: 17.10.2023 | Komentarze 0

Trochę wolnego czasu do obiadu który obiecałem zrobić na 14.30 więc postanowiłem zaliczyć pięćdziesiątkę po bliskich okolicach którymi jeżdżę zawsze po pracy gdy mam pierwsza zmianę.Na początek Golczewo przez Kluczewo następnie przez Skalin i Kunowo do ścieżki rowerowej w Zieleniewie którą jadę do Motańca z zaliczeniem promenady nad jeziorem Miedwie i po przejechaniu nad S10 jadę przez Kałęge do wyjazdu z Niedźwiedzia gdzie zawracam i kieruję się do Zieleniewa wydłużoną drogą przez Reptowo i Cisewo aby przez Lipnik dojechać do domu.
Jesień w Zieleniewie nad jeziorem Miedwie
Jesień w Zieleniewie nad jeziorem Miedwie © strus
Pomost w Morzyczynie
Pomost w Morzyczynie © strus

Szybki obiad i jedziemy zrobić porządki na cmentarzu wiejskim w Grzędzicach przez Żarowo a wracamy do Stargardu przez Lipnik

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Lałęga,
Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Stargard.