• Kalorie 2052kcal

50-tka z Iwonką

Niedziela, 15 października 2023 · dodano: 15.10.2023 | Komentarze 0

W czwartek na "krótko" a dziś już długie spodnie,termo koszulka i kurtka a małżonka jeszcze dodatkowo jedna warstwa i wyruszyliśmy do DDR-ki na Żarowo a następnie odbijamy na Lubowo aby przez Rogowo i Poczernin dojechać do Sowna w którym odbijamy leśną drogą na Wielichówko gdzie spotykamy kilka koników.
Karmienie młodego
Karmienie młodego © strus

Koń w Sownie
Koń w Sownie © strus
Kontynuujemy jazdę trasą z przed tygodnia czyli zamiast na Cisewo jedziemy do dojazdu pożarowego 32 którym docieramy do Reptowa gdzie wjeżdżamy na nową drogę bezpośrednią do Morzyczyna i kierujemy się na promenadę nad jeziorem Miedwie.
Pierwszy muchomor w 2023 roku
Pierwszy muchomor w 2023 roku © strus

Nad jeziorem Miedwie w Morzyczynie
Nad jeziorem Miedwie w Morzyczynie © strus
Dziś nie udało nam się wypić kawy nad jeziorem bo ogródki były już zlikwidowane w lokalach stoliki z których były by widoczne rowery były zajęte więc pojechaliśmy dalej czyli wracam na DDR-kę w Zieleniewie i jedziemy do Lipnika gdzie odbijamy na Nowe Kunowo i drogą techniczną wzdłuż S10 i żużlówką wyjeżdżamy przy wiadukcie w okolicy Golczewa i jedziemy starą drogą do Giżynka a na koniec kręcimy się po mieście aby zaliczyć 50 km.
Wzdłuż S10 w kierunku Golczewa
Wzdłuż S10 w kierunku Golczewa © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Wielichówko,DP32,Reptowo,Morzyczyn,Zieleniewo,