50-tka po pracy ⛅️plus bonus z Iwonką

Środa, 18 września 2024 · dodano: 18.09.2024 | Komentarze 1

Z 15-to minutowym opóźnieniem wyjechałem aby zaliczyć pięćdziesiątkę po pracy więc nie było czasu na obserwacji okolicy przez które się przemieszczałem aby zrobić jakieś zdjęcia ponieważ byłem umówiony z małżonką na rowerową rundkę z przerwą na coś słodkiego i kawę nad jeziorem Miedwie a wyruszyć mieliśmy o 15: 30 a ja wyjechałem o 13: 16 i trzeba było po pierwszej rundzie zamienić rower i przygotować Iwonki.Opóźnienie wynikło przez awarię buta rowerowego [BOA się zacięło]Pierwszy etap to przejazd do Golczewa przez Kluczewo tam zaliczam pierwszą "szufladę" do strefy przemysłowej a następnie przejeżdżam przez Skalin i Kunowo do Zieleniewa aby zaliczyć drugą "szufladę" do Cisewa i wrócić po Iwonkę przez Lipnik.

Jak wcześniej wspomniałem zamieniłem szosę na MTB i wraz Iwonką ruszyliśmy do DDR-ki na Żarowo ,a po drodze uzupełniłem płyny w sklepie i ruszyliśmy do DDR-ki w Grzędzicach a nią przez Lipnik do jechaliśmy do Zieleniewa gdzie odbiliśmy na promenadę nad jezioro Miedwie na kawkę i loda bo ciasta już nie było.
Kawa nad jeziorem Miedwie
Kawa nad jeziorem Miedwie © strus
Po smakołykach poleżeliśmy na leżaku a w innym miejscu posiedzieliśmy na ławeczce w słoneczku a później wróciliśmy najkrótszą drogą do domu.
Leżakowanie w Morzyczynie
Leżakowanie w Morzyczynie © strus
Prawie zachód słońca w Zieleniewie
Prawie zachód słońca w Zieleniewie © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,
Miedwiecko,DP 36,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Żarowo,Grzędzice,