50-tka po pracy☀️

Wtorek, 17 września 2024 · dodano: 17.09.2024 | Komentarze 2

Wczoraj po pracy zrezygnowałem z roweru i zrobiłem małżonce niespodziankę ponieważ przygotowałem na niej powrót z pracy obiad co mi się rzadko zdarza a wracając zaliczyłem sklepy a dziś piękny słoneczny dzień to od razu po pracy wyruszyłem do DDR-ki przy Szczecińskiej a nią przez Lipnik i Zieleniewo do  Morzyczyna gdzie odbijam na Jęczydół a następnie jadę do Bielkowa gdzie zaliczam "szufladę" po raz pierwszy w tym roku do Rekowa.
Wertykalny zegar słoneczny w Rekowie
Wertykalny zegar słoneczny w Rekowie © strus

Poniemiecki dom w Rekowie
Poniemiecki dom w Rekowie © strus
Wracam do Bielkowa i jadę DDR-ka do Motańca pod stację paliw gdzie zawracam i kieruję się Cisewo przez Reptowo w którym szukam brakujących kilometrów do pięćdziesiątki i zaliczam kolejną "szufladę" do Wielichówka  a następnie jadę do ścieżki rowerowej w Zieleniewie przez Miedwiecko aby wrócić do Stargardu przez Lipnik.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Rekowo,Bielkowo,Kobylanka,Motaniec,