Włamanie plus Bukowa.

Wtorek, 21 listopada 2017 · dodano: 21.11.2017 | Komentarze 2

Miałem czas prawie do szesnastej więc chciałem zaliczyć setkę jak ostatnim razem ale gdy poszedłem po rower spotkało mnie małe zaskoczenie ponieważ zgubiłem jeden z trzech kluczy do zapięć rowerowych i na dodatek do tego nie miałem zapasu.Prawie godzinę walczyłem żeby je otworzyć na szczęście to było najgorsze z trzech zwykły Kellys i dałem radę.

Z godzinnym opóźnieniem wyruszyłem zaczynając od rundy po mieście a następnie DDR-ka na Żarowo jadę do DDR-ki w Lipniku z której zjeżdżam w Kobylance i kieruje się na Stare Czarnowo wydłużona drogą przez Dębinę.
Kołbacz (niem.Kolbatz)  Kościół parafialny p.w. NSPJ budowany od 1210 do 1347 r
Kołbacz (niem.Kolbatz) Kościół parafialny p.w. NSPJ budowany od 1210 do 1347 r © strus
Za Starym Czarnowem wjeżdżam w Puszczę Bukowa kierując się przez Dobropole Gryfińskie na Drogę Kołowską którą jak zawsze przeważnie bywa jadę do krzyżówki gdzie odbijam na Kołowo lub na drogę Bieszczadzką ale tym razem pojechałem prosto chodź nie pamiętałem dlaczego jej zawsze unikałem jak się później okazało to nie jeździłem ją zw względu na kiepski bruk.
Droga Kołowska
Droga Kołowska © strus

Zjeżdżając do Śmierdnicy Leśną Szosą po obu stronach drogi widać spustoszenie w drzewostanie przez pana Szszkę zdecydowanie lepiej gdy już nie ma liści i dzięki temu dostrzegłem ruiny kościoła.
Śmierdnica (niem.Mühlenbeck)  Ruiny kościoła św. Mikołaja
Śmierdnica (niem.Mühlenbeck) Ruiny kościoła św. Mikołaja © strus
Z puszczy zawitałem na DW 119 którą jadę w kierunki krajowej dziesiątki na której byłem tylko chwile i odbiłem w kierunku Zdunowa w którym postanowiłem jechać do Sowna zaczynając od drogi pożarowej nr 40 a kończąc na 32.Początki leśnej drogi były bardzo dobre ,dopiero po łuku w lewą stronę zaczęły się dziury, błoto, i auta wywożące ścięte drzewa.
Dojazd pożarowy 40 z Wielgowa do Sowna
Dojazd pożarowy 40 z Wielgowa do Sowna © strus
Znikający las wzdłuż dojazdu pożarowego 40
Znikający las wzdłuż dojazdu pożarowego 40 © strus

10 km po drodze pożarowej i spodnie po kolana wraz z ochraniaczami całe w błocie o rowerze nie wspomnę bo nawet zdjęcie nie oddaje
tego jak wyglądał na żywo dlatego gdy wróciłem na szosę w Sownie zrezygnowałem z jazdy drogą pożarową 36 do Grzędzic i pojechałem jak w ostatni piątek do Stargardu przez Poczernin a w okolicy Kossaka zjechałem z DDR-ki i skierowałem się na myjkę przy ulicy Ceglanej. Po raz pierwszy z Viperem po wymianie tylnego koła uszkodzonego przez wielokrotne mycie pod dużym ciśnieniem
skorzystałem z niej ponownie bo w domu ciężko było by szybko doprowadzić do czystości a gdy byłem już w domu rower wytarłem do sucha i nasmarowałem napęd.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Dębina,Stare Czarnowo,Dobropole Gryfińskie,Śmierdnica,Płonia,Zdunowo,Wielgowo,Sowno,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Stargard.