Test kurtki Aerofit Team

Niedziela, 26 listopada 2017 · dodano: 26.11.2017 | Komentarze 5

Dziś temperatura wahała się między 3-4 stopnie więc pora przetestować nową kurtkę zakupioną kilka dni temu,pod nią założyłem tylko koszulkę i ruszyłem na rundkę po mieście żeby sprawdzić czy czasem nie będzie mi za chłodno a następnie skierowałem się do DDR-ki
przy Szczecińskiej którą pojechałem do Motańca a tam zawitałem na DK 10,  po drodze jeszcze byłem ponownie na  promenadzie przy J.Miedwie na której spotkałem rowerzystów z rocznika M7 w ilości trzy.
Ławeczka muzyczna przy Państwowej Szkole Muzycznej I i II stopnia im. Witolda Lutosławskiego w Stargardzie © strus
Nad J.Miedwie
Nad J.Miedwie © strus
Gdy już byłem na DK 10 liczyłem że drzewa ochronią mnie od dokuczliwego wiatru ale stało się to dopiero gdy z krajówki zjechałem w stronę Wielgowa i udałem się w kierunku węzła Rzęśnica. Jak minąłem ostatni budynek na ulicy Borowej zaczął się slalom gigant a dwa razy musiałem delikatnie przejeżdżać przez olbrzymie kałuże które pokonałem środkiem żeby nie załapać się na jakąś większą dziurę.
Takiej ilości wody nie spodziewałem się i obawiałem czy uda mi się przejechać przez las aby dotrzeć do "Chociwelki" ,tragedii nie było
ale raz przeprowadziłem rower przez las bo na gruntowej drodze nie zaryzykowałem pokonywać zbiornika z wodą i tak zawitałem na
DW 142 kolejny raz.
Remontowana DW 142 - węzęł Rzęśnica
Remontowana DW 142 - węzeł Rzęśnica © strus
Pierwszy kilometr taki jak na zdjęciu ,kolejne dwa to cztery pasy bez piachu między pasami a następnie asfalt na całym odcinku do mostu nad Ina w okolicy Strumian który mnie zablokował i musiałem zawrócić do Sowna.
Remontowany most na rz.Iną w okolicy Strumian
Remontowany most na rz.Iną w okolicy Strumian © strus
Przez Sowno skierowałem się ponownie na "Chociwelkę" przy krzyżówce z DW 141 i chciałem pojechać chociaż do zjazdu na Storkówko niestety w Siwkowie nie udało mi się pokonać odcinka przy budowanym wiadukcie na Warchlino z powodu bardzo dużej ilości błota budowlanego i dlatego postanowiłem skierować się na Małkocin.

Odcinek drogi z Małkocina do Klępina to ciężki  podjazd ze względu na czołowy wiatr i stromą długą górkę i duże ilości asfaltu typu "puzzle" ale nie takie się pokonywało a w Klępinie odbiłem na Stargard przez Mokrzycę zobaczyć jak się mają łąki w okolicy Iny
Rozlewisko rz.Iny w okolicy Klępina
Rozlewisko rz.Iny w okolicy Klępina © strus
Zanim wróciłem do domu zajechałem jeszcze raz do centrum żeby zrobić zdjęcie pomnika radzieckiego który jest w trakcie demontażu
a na koniec pierwsze wrażenia z nowego zakupu udanego chodź kominiarka jak dla mnie przy wyższych temperaturach chyba będzie za ciepła i mały minus w biodrach brak regulacji. ps.to moja ostatnia rundka w listopadzie bo do końca miesiąca mam druga zmianę ale z kilometrażu w listopadzie jestem zadowolony bardzo .
Ruszyła rozbiórka Pomnika Wdzięczności w centrum Stargardu.
Ruszyła rozbiórka Pomnika Wdzięczności w centrum Stargardu. © strus
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Płonia,Zdunowo,Wielgowo,DW 142,Siwkowo,Małkocin,Klępino,Mokrzyca,