• Kalorie 2038kcal

Środa, 29 listopada 2017 · dodano: 29.11.2017 | Komentarze 2

A dziś niespodzianka ,miało żadnej jazdy do końca miesiąca nie być ale na potrzeby zakłady po wczorajszej drugiej zmianie dziś byłem na pierwszej i jak tu nie wykorzystać słonecznego popołudnia na dodatek gdy małżonka pracuje na druga zmianę.Nic nowego nie wymyśliłem z trasą tylko oklepaną pięćdziesiątkę zaliczyłem jadąc do gminy Kobylanka i oczywiście zaczynając od DDR-ki na Żarowo a następnie przez Grzędzice do DDR-ki w Lipniku i nią do Kobylanki. Jak ostatnim razem śladami kolegi Tomasza który niestety był zmuszony zakończyć już sezon skierowałem się w dalszą drogę do Wielichówka przez Reptowo i Cisewo.W Reptowie przy lasku zatrzymałem się na si...u  i przy okazji zrobiłem kilka zdjęć runa leśnego.
Runo leśne w Reptowie
Runo leśne w Reptowie © strus

Zanim ruszyłem na Wielichówko musiałem odstać przed przejazdem PKP w Reptowie kilka minut w jedna stronę aż przejadą trzy pociągi a z powrotem jeden.Droga leśna z Cisewa do Wielichówka zrobiła się bardzo szeroka z powodu wycinki drzew dzięki temu będzie bezpiecznej i to dzięki ministrowi Sz....ce.
Wycinka dla bezpieczeństwa .
Wycinka dla bezpieczeństwa . © strus
W Wielichówku nawrotka i wydłużoną drogą przez Niedźwiedź i Motaniec docieram do DDR-ki którą jadę prosto do Stargardu na obiad i zasłużony odpoczynek bo można powiedzieć gdy wczoraj wyszedłem w południe to dziś o 16-tej wróciłem.Po drodze widziałem kilka miejsc gdzie o tej porze roku słońce już nie dochodzi a przez to mimo nocny przymrozek nadal trzymał - trawy oszronione.
Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,