Czwartek, 9 listopada 2017 · dodano: 09.11.2017 | Komentarze 5

Wczoraj nie udało mi się wyskoczyć na rower po pracy ale dziś to już mus bo kolejne dni mają być ponoć deszczowe więc wyruszyłem na szybką pięćdziesiątkę jadąc tak jak ostatnim razem do Strumian gdzie zawróciłem do Sowna a tam wjechałem w las na drogę pożarową 32 i udałem się wydłużoną drogą do Reptowa przez Wielichówko i Cisewo.
Sowno (niem.Hinzendorf) Dom rzeźnika
Sowno (niem.Hinzendorf) Dom rzeźnika © strus
Okolice Sowna
Okolice Sowna © strus
Gdy już dotarłem do Reptowa to pozostał mi tylko dojazd do DDR-ki w Kobylance i powrót nią do Stargardu a następnie przez strefę przemysłową do domu.Mimo niskiej temperatury jechało mi się bardzo dobrze chodź gdy dotarłem do domu było już dość szaro a że ja
nie lubię jeździć w ciemnościach to już nie długo pewnie skończą się pięćdziesiątki jak będę wracał z pracy około czternastej.
Kładka nad S10 w Zieleniewie
Kładka nad S10 w Zieleniewie © strus
Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Strumiany,Sowno,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,
Lipnik,Stargard.
M A P K A:

| 15:48 poniedziałek, 13 listopada 2017 | linkuj Nie widziałem że to dom rzeźnika :)
| 16:22 piątek, 10 listopada 2017 | linkuj Po Twoim wpisie do mojej wycieczki-spaceru po bliskiej okolicy spodziewałem się
że nie ruszyłeś w świat ze względu na fatalną pogodę a tu niespodzianka - Darek w szalonym tempie przejechał tradycyjną 50-tkę a wpis wzbogacił o ciekawe zdjęcia. Szczerze podziwiam.
| 18:15 czwartek, 9 listopada 2017 | linkuj Niestety przed nami dobre pół roku takich krótkich dni :-(
| 17:08 czwartek, 9 listopada 2017 | linkuj Nawet widać jeszcze szyld Fleischerei na domu rzeźnika w Sownie.
Rzeczywiście dni coraz krótsze i prognozy pogody na najbliższe dni niezbyt optymistyczne.