• Kalorie 2039kcal

Leśne okolice.

Wtorek, 14 listopada 2017 · dodano: 14.11.2017 | Komentarze 4

Rano musiałem się zameldować  na Pomorzanach u okulisty który mnie męczył prawie dwie godziny a następnie w drodze na dworzec zaliczyłem kilka sklepów rowerowych w poszukiwaniu kurtki rowerowej na zimne dni ale XXL ciekawych nie było.Gdy się zameldowałem w domu szybko coś przekąsiłem i ruszyłem w drogę.Na początku załatwiłem jedną sprawę i jak to ostatnimi razami bywało pojechałem znowu do Strumian a następnie odbiłem w las .
Sowno (niem.Hinzendorf) Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej © strus
Leśne runo
Leśne runo © strus
Zanim wjechałem na często jeżdżony dojazd pożarowy 32 włóczyłem się prawie 6 kilometrów po leśnych drogach na których nigdy nie byłem bez żadnego celu ,wybierałem drogi na których nie było widać błota i wody a gdy dotarłem do miejsca na wypoczynek musiałem skorzystać z mapy żeby namierzyć znaną mi jakąś drogę.
Gdzieś w lesie
Gdzieś w lesie © strus

Miejsce na wypoczynek
Miejsce na wypoczynek © strus
Dojazdem pożarowym 32 jadę do Reptowa a następnie szosą kieruję się do Cisewa gdzie przywitał mnie deszczyk z którym jechałem do samego domu.Z Cisewa dojechałem do DDR-ki w Zieleniewie a nią do Stargardu.
Dojazd pożarowy 40 do Wielgowa
Dojazd pożarowy 40 do Wielgowa © strus
Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Strumiany,Reptowo,Cisewo,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.