Dąbie - wał przeciwpowodziowy.

Niedziela, 12 listopada 2017 · dodano: 12.11.2017 | Komentarze 6

Zainspirowany zdjęciami z wyprawy do Lubczyny [prim8 Dąbie-Lubczyna ] dziś sam chciałem sprawdzić jak tam robota idzie, początkowo chciałem dojechać wydłużoną drogą do DDR-ki w Zieleniewie przez Skalin ale na DDR-ce do Giżynka poczułem silny wiatr
jak wczoraj więc uciekłem na ścieżkę rowerową prowadzącą do Motańca a następnie przez Niedźwiedź udałem się w las na 3 kilometry
żeby wyjechać w Zdunowie ,pierwszy kilometr leśnej drogi do Gajęcki Ług to walka z błotem później to slalom gigant między kałużami.
Droga Niedźwiedź - Zdunowo
Droga Niedźwiedź - Zdunowo © strus
Ze Zdunowa przez Wielgowo a dalej Tczewską nad S3 i do Dąbia docieram w okolice J.Dąbia i i przy ujściu do jeziora rzeki Chęłszczącej
wjeżdżam na wał przeciwpowodziowy który ma się stać nie długo DDR-ką.
Dąbie - wał przeciwpowodziowy
Dąbie - wał przeciwpowodziowy © strus
Droga bardzo ciężka ,męcząca jazda po trawie że gdy robiłem poniższe zdjęcie na mapie ukazała mi się droga wyjazdowa z której postanowiłem skorzystać ,niestety nie udało się bo była w 100% zalana wodą .Męczyłem się tak 6 km bo gdy minąłem jakiś pomarańczowy domek na drodze pojawiła się ścieżka i było lżej ale nowej ścieżki nie  było widać i przy pierwszej okazji uciekłem na szosę w Załomiu.

Gdy znalazłem się na szosie w Załomiu od razu lżej a na dodatek w końcu zobaczyłem innych rowerzystów i to w sporej ilości .Ja skierowałem się do przejścia dla pieszych w Kliniskach Małych na S3 i zajechałem na drugiej stronie do Pucka na grzybki żeby przez las dojechać do "Chociwelki"
Pucko - grzybki
Pucko - grzybki © strus
Ponownie spotkałem pana opiekującego się tym terenem który zniechęcił mnie to wjeżdżania w las ponieważ mówił że jest sporo wody i błota ,więc wróciłem na "serową" szosę która jadę do Sowna przez Strumiany.Po drodze kolega gnębił mnie telefonami z pytaniami jak ma naprawić komputer a najlepiej by było żebym do niego przyjechał.Po czwartym odebranym telefonie usłyszałem w słuchawce że jest sukces a ja pojechałem przez Poczernin do Żarowa a tam już DDR-ką do domu.

Stargard,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Zdunowo,Wielgowo,Dąbie,Załom,
Załom,Pucice,Kliniska Wielkie,Kliniska Małe,Pucko,Strumiany,Sowno,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Stargard.
MAPKA : Dąbie - wał przeciwpowodziowy.

| 15:56 poniedziałek, 13 listopada 2017 | linkuj Jak widać nie oszczędzałeś się w niedzielę. Bardzo rzeczowe są opisy tras Twoich wycieczek i co ciekawe ciągle znajdujesz nowe trasy. Trochę żal, że trasy są geograficznie dość odległe od miejsca, gdzie mieszkam, więc raczej nie mam możliwości skorzystać z tego, co tak pięknie opisujesz.
| 15:25 poniedziałek, 13 listopada 2017 | linkuj Poczekaj aż tą DDRkę zrobią :D
prim8
| 19:58 niedziela, 12 listopada 2017 | linkuj Wdepnąłeś w niezłe bagno, szczególnie o tej porze. Szkoda, że po powrocie na asfalt nie pojechałeś do Czarnej Łąki. Z portu do Lubczyny jest 6 km gotowej DDRki po wale przeciwpowodziowym.
| 18:41 niedziela, 12 listopada 2017 | linkuj Jezioro Dąbie znam raczej od strony wody (żagle), ale jak zbudują drogę dla rowerów, to chętnie się tam wybiorę - na pewno będzie bardzo widokowa. Gratulacje za kilometraż, szczególnie, że tym razem offroadowo.
| 18:17 niedziela, 12 listopada 2017 | linkuj Ciekawi mnie Jezioro Dąbie i pewnie kiedyś je odwiedzę.