• Kalorie 2000kcal

Wtorek, 30 czerwca 2020 · dodano: 30.06.2020 | Komentarze 2

Dziś po dniu odpoczynku od jazdy rowerem zaraz po pracy ruszyłem na kolejną pięćdziesiątkę tym razem ruszyłem Viper-em najkrótszą drogą do gminy Kobylanka do końca ścieżki rowerowej gdzie jest stacja paliw a tam wjeżdżam w las na drogę pożarową 48
Wjazd na DP 48 od strony Motańca
Wjazd na DP 48 od strony Motańca © strus

Po zaliczeniu pierwszej pożarówki dojeżdżam do Jezierzyc i kolejny dojazdem pożarowym tym razem numerem 47 jadę wzdłuż rzeki Płonia i zamiast skierować się na mostek to wjechałem na działki przy DK 10 i skierowałem się do szutrowej drogi w okolicy Zdunowa aby nią dojechać do Niedźwiedzia.
Szutrówka do Niedźwiedzia
Szutrówka do Niedźwiedzia © strus

"Jagódki" © strus
Z Niedźwiedzia pojechałem wydłużoną drogą do ścieżki rowerowej w Zieleniewie zaliczając na początku Reptowo a następnie Cisewo i dojazd pożarowy 36 a w Miedwiecko nie oczekiwanie postój na przejeździe kolejowym przez "Smerfa" i EP07 i na koniec powrót do Stargardu DDR-ką i znowu problemy z GPS-em.Na sports-tracker mapka prawidłowa do zdjęć na DP47 a na Samsung Health urwał się po 20 km więc dane są z licznika no i dziś trzeba było powalczyć z wiatrem.
EP07-1019 (HCP Poznań)
EP07-1019 (HCP Poznań) © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,DP48,Jezierzyce,DP47,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,