Wzdłuż S3

Niedziela, 28 czerwca 2020 · dodano: 28.06.2020 | Komentarze 5

Gdy wczoraj jadąc nad S3 w Goleniowie  zobaczyłem dwie nowe drogi postanowiłem że w niedziele jak pogoda pozwoli zaliczę ponownie drogę wzdłuż S3 od DW142 aż pod Goleniów a rozpocząłem jazdę od dojazdu do DDR-ki przy Szczecińskiej którą pojechałem do Zieleniewa a tam skierowałem się do DP 36 aby po zaliczeniu Cisewa wjechać na leśne drogi w Wielichówku kierując się do dojazdu pożarowego 40

Dojazd do DP40 © strus
Przydrożne jagody
Przydrożne jagody © strus
DP 40 jadę do Wielgowa gdzie kieruje się do węzła Rześnica  a tam niespodzianka bo postawiono barierki i musiałem jechać w stronę Strumian do odcinka z parkingami gdzie zawróciłem i od tego momentu sporttracker rysuje mapę z błędami na razie nie wiem dlaczego.Po krótkim odcinku z dużym piachem wjeżdżam na utwardzoną drogę wzdłuż S3.
Wjazd na DW 142 w okolicy Wielgowa
Wjazd na DW 142 w okolicy Wielgowa © strus
Wjazd od strony DW 142
Wjazd od strony DW 142 © strus
Dojeżdżam do Klinisk i widzę że droga w stronę Goleniowa też jest utwardzona więc postanawiam ja zaliczyć do końca czyli do dojazdu pożarowego 6 i szkoda że nie spojrzałem na mapkę bo powinienem po wjechaniu na DP 2  skierować się do Goleniowa aby uzupełnić picie a tak cała trasę zaliczyłem na 0,7 l a ja ruszyłem w przeciwna stronę.
Budowa kładki w Kliniskach
Budowa kładki w Kliniskach © strus
Kierunek Goleniów
Kierunek Goleniów © strus
Koniec drogi pora wjechać w las
Koniec drogi pora wjechać w las © strus
DP 6 dojechałem do Doliny Rzeki Iny ale tylko w jednym miejscu było można nad wodę ale z niego nie skorzystałem a dalej różnymi nawierzchniami jechałem do Łęska i kilkakrotnie walcząc z piachami na drodze aż w końcu ujrzałem jakieś zabudowania i lepszą drogę do dotarłem do leśniczówki w Łęsku.

Po przejechaniu nad rzeką Ina z prawej strony zobaczyłem nową wieżę widokową więc skorzystałem z jej usług i polecam ja innym.
Wieża Widokowa - Dolina Iny
Wieża Widokowa - Dolina Iny © strus

Jakoś ciemno się zrobiło więc zrezygnowałem z jazdy do Stawna tylko ruszyłem na zakamieniony dojazd pożarowy 18 którym dojechałem do krzyżówki DW141 z DW 142 i miałem ochotę jechać z "Chociwelki" do Poczernina ale taki byłem spragniony że pojechałem przez Sowno aby tam zaliczyć się sklep ale niestety był zamknięty  :(
Na dodatek Sowno przywitało mnie drobnym deszczykiem co mi się nie spodobało bo wcześniej sprawdzałem że do około 16-17 mam dobra pogodę i dlatego pojechałem najkrótszą drogą przez Smogolice i Żarowo do Stargardu.To drugi dzień że mam problem z GPS-em a telefon odebrałem z serwisu po wymianie baterii a reszta miała być OK.

Mapka bez błędów tylko do DW 142 za Wielgowem
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Wielichówko,DP40,Wielgowo,DW142,wzdłuż S3[Pucko,Kliniska,Pucie,Rurka,Łozienica]DP6,DP2,Smolniki,Łęsko,Bacznik,Sowno,