Dąbie przez Goleniów.

Sobota, 27 czerwca 2020 · dodano: 27.06.2020 | Komentarze 2

Gdy wyruszyłem termometr wskazywał dwadzieścia stopni a słoneczko było schowane za chmurami i jechało się super do Sowna gdzie chmury się rozeszły a planeta zaczęła dawać się we znaki i tak do końca jazdy w pełnym słońcu.Po drodze w końcu zastałem rodzinę bocianią w Rogowie prawie w komplecie i w Poczerninie kolegę wracającego ze swojej rundy.
Rodzinka w Rogowie
Rodzinka w Rogowie © strus
Z Sowna pojechałem do krzyżówki DW42 z DW 141 i skierowałem się na Goleniów najkrótszą drogą.W Podańsku wjechałem na ścieżkę rowerowa którą dojechałem do Lubczyny a po drodze dojrzałem nowe drogi w okolicy S3 i niespodzianka w Lubczynie od DDR-ki brak nawierzchni na ulicy że jadąc po piachu parę razy piach mnie zatrzymał więc zrezygnowałem z dojazdu do plaży i od razu skierowałem się do Czarnej Łąki.
Mini Muzeum Motoryzacji w Goleniowie
Mini Muzeum Motoryzacji w Goleniowie © strus
Nowe drogi wzdłuż S 3
Nowe drogi wzdłuż S 3 © strus
Z Czarnej Łąki pojechałem do sklepu w Załomiu aby uzupełnić napoje bo w koszyku opary a dojechałem tam przez Pucice.Mini pauza na zimnego loda i puszkę Oshee i kieruję się do ronda w Dąbiu aby skierować się na Wielgowo i miła niespodzianka na Tczewskiej bo od wjazdu w las jest nowa nawierzchnia aż do ulicy Bałtyckiej w końcu nie będzie trzeba uważać na dziury których było tu dużo.Na odcinku leśny brakuje jeszcze warstwy ściernej do Chęłszczącej a później bajka asfalt.

Tczewska odcinek leśny
Tczewska odcinek leśny © strus
W Wielgowie postanowiłem że dziś zaliczę setkę ale jadąc nową drogą do Niedźwiedzia gdy spojrzałem na licznik wiedziałem że przez Kobylankę nie mogę jechać bo mi trochę metrów zabraknie więc z Reptowa ruszyłem do Cisewa.
Jajomat w Wielgowie
Jajomat w Wielgowie © strus
Droga do Niedźwiedzia
Droga do Niedźwiedzia © strus
ED160 FLIRT w Reptowie
ED160 FLIRT w Reptowie © strus
W Cisewie gdy odebrałem telefon przez przypadek wyłączyłem GPS przez to mapka nie jest w całości a dane są z licznika a ja po zaliczeniu dojazdu pożarowego 36 jadę do DDR-ki w Zieleniewie i wracam do domu.

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Przemocze,Tarnowiec,Tarnówko,Podańsko,Goleniów,Łozienica,Smolno,Lubczyna,Czarna Łąka,Pucice,Załom.Dąbie,Wielgowo,
Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A : Dąbie przez Goleniów