50-tka przed pracą.

Środa, 24 czerwca 2020 · dodano: 24.06.2020 | Komentarze 1

Marek będzie nie zadowolony bo wróciłem do Speeder-a aby szybciej zaliczyć pięćdziesiątkę przed praca bo mało czasu mam rano i każda minuta jest ważna.Po zaliczeniu kółeczka po mieście ruszyłem do DDR-ki na Żarowo a następnie przez Grzędzice skierowałem się do gminy Kobylanka jadą do nowej drogi na Zdunowo gdzie trwają przygotowania do malowania pasów- w końcu.
Mini różanka w Stargardzie
Mini różanka w Stargardzie © strus
W końcu namalują znaki poziome
W końcu namalują znaki poziome © strus
Zawracam i kieruję się przez Reptowo do ścieżki rowerowej w Kobylance a jadąc nad DK 10 okazało się że druga nitka ma już oznakowania poziome czyli z DK 10 odcinek zmienił się na S10
a gdy wracałem do Stargardu po drodze zahaczyłem o fragment promenady nad jeziorem Miedwie.
Z DK 10 na S 10
Z DK 10 na S 10 © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : 50-tka przed pracą.