Poniedziałek, 22 czerwca 2020 · dodano: 22.06.2020 | Komentarze 3

Późno zaliczona pięćdziesiątka ale z pracy wróciłem o szesnastej i od razu wyruszyłem w trasę jak ostatnim razem do Poczernina jadąc Viper-em i gdy dojechałem do Rogowa aby zrobić zdjęcie dużej rodziny bocianów okazało się że gniazdo było puste - loty trwają. Z Poczernina do Sowna pojechałem po drogach brukowych i niestety piaszczystych jadąc w okolicy DW 142.

Droga w okolicy Sowna
Droga w okolicy Sowna © strus
W Sownie wjeżdżam na dojazd pożarowy 32 i kieruję się w stronę Wielgowa ale dojeżdżam do punktu 24 km i zawracam wiedząc że jadąc przez Wielichówko i Cisewo do Reptowa a następnie do ścieżki rowerowej w Kobylance i na konie prosto do domu będę miał zaliczoną pięćdziesiątkę.
Wjazd na DP32
Wjazd na DP32 © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,DP32,DP40,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

| 06:43 środa, 24 czerwca 2020 | linkuj Boćki jeszcze tylko dwa miesiące z nami, szybko ten czas niestety leci. Cieszę się że znów na góralu i po terenie.
| 20:56 poniedziałek, 22 czerwca 2020 | linkuj Miejmy nadzieję, że boćki tylko po okolicy wyszły polatać :-)))
| 20:17 poniedziałek, 22 czerwca 2020 | linkuj W taką pogodę jazda to sama przyjemność.