Przewietrzyć Viper-a

Sobota, 20 czerwca 2020 · dodano: 20.06.2020 | Komentarze 6

Dawno nie korzystałem z usług Vipera wiec trzeba było go przewietrzyć i zaliczyć trochę leśnych dróg a że wczoraj widziałem w Rogowie piątkę bocianów w gnieździe to wyruszyłem tam przez DDR-kę na Żarowo i Lubowo i gdy zatrzymałem się aby zrobić im zdjęcie cała rodzinka odleciała co dla mnie było zdziwieniem że młode już latają.Chwilę poczekałem i ruszyłem przez Poczernin do Sowna aby wjechać na dojazd pożarowy 32.

Wjeżdżam w las i dwoma dojazdami pożarowymi jadę aby dotrzeć do Wielgowa i skierować się do drogi szutrowej na Niedźwiedź wydłużoną drogą o Sławociesze i Płonie.No obu leśnych drogach spotkałem wielu rowerzystów mimo że pogoda była nie najlepsza a kilka razy załapałem się na delikatna mżawkę ale na szczęście nie padało co dla mnie jest najważniejsze.
Mini przejazd kolejowy w Zdunowie
Mini przejazd kolejowy w Zdunowie © strus
Szutrówka do Niedźwiedzia
Szutrówka do Niedźwiedzia © strus
Wyjeżdżam w Niedźwiedziu i sprawdzam radar pogodowy i okazuję się że do czternastej nie powinno padać więc do Zieleniewa jadę delikatnie dłuższą trasa odbijając w Reptowie na Cisewo a później do DDR-ki w Zieleniewie jadę DP 36 i Miedwiecko z mini pauza na makro zdjęcia w Cisewie.
Kąkąl polny
Kąkąl polny © strus
Maki polne w Cisewie
Maki polne w Cisewie © strus
Aksamitek
Aksamitek © strus
Gdy już dotarłem do ścieżki rowerowej w Zieleniewie miałem ochotę na kolejne kilometry ale małżonce obiecałem że na 100% wrócę przed czternastą i to niepotrzebnie powiedziałem ale słowo się rzekło i tak wróciłem zaliczając na koniec rundkę po mieście.

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,DP 32,DP 40,Wielgowo,Zdunowo,Sławociesze,Oleszna,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,