50-tka po pracy ⛅️

Piątek, 23 sierpnia 2024 · dodano: 23.08.2024 | Komentarze 1

Gdy wyruszałem było jeszcze pochmurnie z temperaturą 22 stopnie pojechałem jak wczoraj zaczynając od dojazdu do DDR-ki przy Szczecińskiej i nią do Morzyczyna przez Lipnik i Zieleniewo gdzie odbijam na Bielkowo przez Jęczydół a następnie DW120 w kierunku Kołbacza ale po zaliczeniu Nieznania odbijam przy punkcie poboru wody z jeziora Miedwie dla Szczecina i jadę do Żelewa gdzie miłe zaskoczenie bo prawie w całej wiosce nowy asfalcik, zajeżdżam jak zwykle nad jezioro Miedwie i pod kościółek.
OSP Żelewo
OSP Żelewo © strus
Plaża w Żelewie nad jeziorem Miedwie
Plaża w Żelewie nad jeziorem Miedwie © strus

Szutrówką wracam na główną drogę i ta samą drogą wracam do Bielkowa czyli zaliczyłem "szufladę" z Bielkowa do Żelewa a następnie jadę DDR-ka do Kobylanki aby z stamtąd skierować się najkrótszą drogą do Reptowa a na koniec standard powrót do Zieleniewa przez Cisewo i Miedwiecko i już prosto do domu przez Lipnik.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,DW 120,Nieznań,Żelewo,Nieznań,DW 120,