Z Marcinem plus 30 km solo☁️

Czwartek, 22 sierpnia 2024 · dodano: 22.08.2024 | Komentarze 1

Dwa dni temu umówiłem się z Marcinem na dziewiątą aby zaliczyć rundkę a mianowicie Zdunowo przez Kołbacz bo on musiał na trzynastą iść do pracy i tak pojechaliśmy z utrudnieniem na DW 119 gdzie od ulicy Stepowej był korek do Płoni więc odbiliśmy z głównej drogi i skrajem Puszczy Bukowej dojechaliśmy do DK 10 z której zjechaliśmy na Zdunowo i drogą pomocniczą dojechaliśmy do Niedźwiedzia a następnie odbijamy do Kałęgi aby ominąć dziury w Reptowie i dopiero przez Motaniec dojechaliśmy do Reptowo i pozostał powrót do Stargardu wydłużoną drogą przez Cisewo.
Przyjazd Marcina na ustawkę
Przyjazd Marcina na ustawkę © strus
Przy Szczecińskiej rozstaliśmy się ja miałem jeszcze trochę wolnego czasu dlatego postanowiłem dokręcić jeszcze parę kilometrów chodź było by więcej gdybym nie stracił czasu na rozmowę ze spotkanym kolegą Tomaszem ale czas szybko minął na przyjemnej rozmowie a następnie skierowałem się do Golczewa przez GIżynek gdzie zaliczyłem "szufladę" do strefy przemysłowej.

Gdy ponownie zawitałem w Golczewie pozostał powrót do Stargardu od strony Kluczewa czy w odwrotnym kierunku gdy przeważnie zaczynam 50-tki po pracy.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,DW 120,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,
Płonia,DK 10,Zdunowo,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,