A miał deszcz lać

Niedziela, 25 sierpnia 2024 · dodano: 25.08.2024 | Komentarze 3

A miał deszcz lać tak od trzech dni zapowiadały wszystkie prognozy pogody i oknem pogodowym od 7-mej do 11-tej ale się nie sprawdziły ,rano dziś już były inne że od Szczecina przyjdzie deszcz i gdy miałem już wychodzić po jedenastej zaczęło padać więc zostałem w domu.Ulewy nie było trochę popadało i po dwunastej wyszykowałem się i pojechałem zaliczyć pięćdziesiątkę bo na tyle miałem czasu.Jak mało czasu to najlepiej sprawdza się trasa którą pokonuje po pracy lub przed .Zaczynam od dojazdu do Golczewa przez Kluczewo i jadąc po odkrytym terenie wiaterek dokucza dość mocno następnie zaliczam Skalin i Kunowo aby zawitać na DDR-ce w Zieleniewie i jadę do Jęczydołu przez Morzyczyn a dalej kieruję się na Kobylankę przez Bielkowo .W Kobylance spadło kilka kropelek a ja odbijam na Motaniec z którego wjeżdżam bezpośrednio do Reptowa.
Wjazd do Reptowa od strony Motańca
Wjazd do Reptowa od strony Motańca © strus
Gdy odbiłem na Reptowo przez Motaniec rozpocząłem drogę powrotną aby przez Cisewo i Miedwiecko wrócić do Zieleniewa na DDR-kę gdzie w końcu postawiono słupki i zrobiło się bezpiecznej bo na krzyżówce bo w ciepłe dni parkowano auta aby iść nad jezioro Miedwie i na koniec pozostał powrót do Stargardu przez Lipnik a jutro po pracy MTB.
Porządek na krzyżówce w Zieleniewie
Porządek na krzyżówce w Zieleniewie © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,