• Kalorie 2077kcal

50-tka przed pracą z awarią

Piątek, 30 sierpnia 2024 · dodano: 30.08.2024 | Komentarze 2

Wczoraj 34 a dziś 20 gdy zaliczałem 50-tkę po pracy zaczynając od przejazdu do Golczewa przez Kluczewo nastepnie kieruje się do DDR-ki w Zieleniewie przez Skalin i Kunowo a nią do Jęczydołu przez Morzyczyn.Z Jęczydołu jadę do DDR-ki w Bielkowie a nią do Motańca przez Kobylankę i tam zaczynam mieć pierwsze kłopoty z rowerem.Początkowo rower zachowywał się jakby była zużyta kaseta ale gdy się zatrzymałem i obejrzałem wykluczyłem to .W Reptowie już nie dało się jechać pomyślałem że padły przerzutki ,próba regulacji i jedzie wiec postanowiłem dojechać do domu nie używając innych przełożeń.Gdy byłem już w Stargardzie i czekałem aby wjechać na szosę z DDR-ki i w końcu ruszyłem usłyszałem trzask i zobaczyłem że łańcuch trzasną więc pozostałe kilometry na pieszo.

I po łańcuchu
I po łańcuchu © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Jeczydół,
Bielkowo,Kobylanka,Motaniec,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.