• Kalorie 1929kcal

Niedzielna 50-tka z Iwonką

Niedziela, 1 września 2024 · dodano: 01.09.2024 | Komentarze 2

Części do rowerów już odebrane i jutro będą montowane a że MTB można jechać tylko nie na najmniejszych koronka to nie przeszkadzało aby z małżonką dziś wyjechać i zaliczyć pięćdziesiątkę którą zaczęliśmy od DDR-ki do Żarowa następnie kierujemy się do ścieżki rowerowej w Grzędzicach a nią jedziemy przez Lipnik do Zieleniewa aby wydłużona drogą dojechać do Reptowa przez Miedwiecko i Cisewo.
Czas na obiad w Reptowie
Czas na obiad w Reptowie © strus
Jadąc rowerem MTB bez problemów przejechaliśmy przez rozkopane Reptowo i po zaliczeniu jeszcze Niedźwiedzia kierujemy się do DDR-ki w Motańcu a nią jedziemy przez Kobylankę do Bielkowa aby odbić na Jęczydół w którym wjeżdżamy na nową ścieżkę rowerową.
Iwonka w Niedźwiedziu
Iwonka w Niedźwiedziu © strus
Mini pauza przed Jęczydołem
Mini pauza przed Jęczydołem © strus

Nową DDR-ką dojeżdżamy do Morzyczyna i pozostało wrócić do Stargardu przez Zieleniewo i Lipnik a po drodze mijaliśmy bardzo dużą ilość rowerzystów.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP 36,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,
Kałęga,Motaniec,Kobylanka,Bielkowo,Jeczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.