Gardno - po rekordowe kilometry.

Środa, 19 grudnia 2018 · dodano: 19.12.2018 | Komentarze 5

Dziś jest ten dzień w którym po zrobieniu rundki do Gardna pobiłem swój rekord w przejechanych kilometrach w roku co uważam za mój wielki sukces po tym jak w ostatnich dwóch latach wypadały mi po dwa miesiące ciepłe przez operacje oka i przymusowe oszczędzanie organizmu , to dlatego po pracy jeżdżę tylko po 50 km a kiedyś i setki się zdarzały ale nie ma co narzekać trzeba kręcić dalej.Dziś gdy wyjechałem DDR-ką za miasto poczułem przenikliwy zimny wiatr i wtedy postanowiłem że do Gardna będę jechał bez postojów na fotki tylko jazda non stop.W Kobylance zjechałem z DDR-ki i ruszyłem przez Kołbacz do Starego Czarnowa drogą DW 120 a dalej w stronę Gardna.Za miejscowością Glinna nowiutki asfalt ,myślałem że do samego Gardna bo ostatnim razem gdy jechałem tą drogą kładziono nawierzchnie od Żelisławca ,niestety po 1,4 km wracam do rzeczywistości a gdy wjechałem do Kartna poczułem że poluźnił mi się blok w nowych butach mimo że przykręciłem używając farby.W Kartnie skorzystałem zabudowanego przystanku żeby wygodnie usiąść i dokręcić blok.
KARTNO (niem.Kortenhagen) Stary dom
KARTNO (niem.Kortenhagen) Stary dom © strus
Po usunięciu usterki wjeżdżam na kolejny odcinek z nową nawierzchnia w Żelisławcu i wspinam się do Gardna . Za Żelisławcem droga w szczerym polu i od razu poczułem  silne podmuchy wiatru które towarzyszyły mi do tego samego miejsca gdy zawróciłem na rondzie w Gardnie a po nawrotce zatrzymałem się żeby zrobić jakąś fotkę do bloga ,wypadło na Zalando .

Zalando w Gardnie
Zalando w Gardnie © strus
Tą samą drogą wracam aż do Lipnika gdzie odbijam w stronę DDR-ki w Żarowie jadąc przez Grzędzice gdzie powstaje nowy odcinek ścieżki rowerowej co ucieszy sporo osób które bezpieczniej będą się poruszać na tym odcinku a dalej już prosto do domu.Jazda z minimalną ilością zatrzymań sprawia że ciepło organizmu mojego nie spada :)
ŻELISŁAWIEC (niem.Sinzlow) Kościół filialny p.w. NMP - Matki Kościoła z XIII w
ŻELISŁAWIEC (niem.Sinzlow) Kościół filialny p.w. NMP - Matki Kościoła z XIII w © strus
Budowa DDR-ki Lipnik - Grzędzice
Budowa DDR-ki Lipnik - Grzędzice © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,Glinna,Kartno,Żelisławiec,Gardno,
Żelisławiec,Kartno,Glinna,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,
Żarowo,Stargard.

M A P K A : GARDNO

| 18:35 niedziela, 23 grudnia 2018 | linkuj Piękny sobie prezent imieninowy zrobiłeś w postaci rekordu rocznego. Gratuluję i przesyłam spóźnione życzenia, Darku.
| 20:13 czwartek, 20 grudnia 2018 | linkuj Najważniejsze, aby to co robimy sprawiało nam przyjemność, a Tobie jak widać sprawia wielką, a jak jeszcze rekordy wpadają to już w ogóle malina :-) Gratuluję.
| 06:38 czwartek, 20 grudnia 2018 | linkuj Darku przyłączę się również do szczerych gratulacji i życzę Ci abyś w przyszłym i następnych latach miał całe mnóstwo.
| 15:42 środa, 19 grudnia 2018 | linkuj Zdrowie ma się tylko jedno. Brawo za rekord !!
| 15:38 środa, 19 grudnia 2018 | linkuj Moje gratulacje za życiowy rekord, za długość wycieczki, tempo jazdy i za spalone kalorie. Brawo !