Goleniów

Niedziela, 16 grudnia 2018 · dodano: 16.12.2018 | Komentarze 6

Wczorajszy dzień wykorzystany na maksa a za to wieczorem należał się zestaw 56 ziół znane pod marką Jägermeister (z niem. łowczy) po którym bardzo dobrze mi się spało że wcześniejszy zaplanowany start doszedł do skutku prawie z godzinnym opóźnieniem.Ledwo dojechałem do centrum to zmieniłem plan wycieczki bo poczułem że dziś troszkę wieje a droga do Dolic jest prawie całe w szczerym polu więc wróciłem i skierowałem się do DDR-ki na Żarowo.Zamyślony skręciłem na Lubowo a to oznaczało że musiałem po Rogowie zaliczyć dziurawy Poczerni i dalej kiepską drogą docieram do głównej drogi przez Sownem.Następnie po krótkim pobycie na "Chociwelce" odbijam w DW 141 i nią do Przemocza a dalej przez Tarnowiec po 30 km melduję się w Tarnówku.
Tarnówko (niem.Lüttenhagen) Pozostałością po kościele z XV w. jest kamienno-ceglana trój kondygnacyjna wieża © strus
Tarnówko (niem.Lüttenhagen)  ruiny młyna?
Tarnówko (niem.Lüttenhagen) ruiny młyna? © strus
Z Tarnówka po chwili melduję się na DDR-ce w Podańsku którą jadę do Goleniowa i kieruje się do drogi na Stawno żeby udać się w kierunku Stawna przez Zabród i Bolechowo z przystankiem przy Wiśniówce.
PODAŃSKO (niem.Puddenzig) Kościół filialny p.w. św. Stanisława Kostki z XVIII w nadal w remoncie. © strus

Śluza na Wiśniówce w Goleniowie
Śluza na Wiśniówce w Goleniowie © strus
Pochmurny dzień sprzyjał jeździe drogą "serową" do Stawna przynajmniej mi , przy moich problemach ze wzrokiem łatwo było wybrać ścieżkę unikając dziur  co przy jeździe pod drzewami w słoneczny dzień jest trudne dla mnie.
Droga Zabród - Bolechowo
Droga Zabród - Bolechowo © strus
BOLECHOWO (niem.Diedrichsdorf) Dom o konstrukcji szkieletowej.
BOLECHOWO (niem.Diedrichsdorf) Dom o konstrukcji szkieletowej. © strus
Zaliczając Zabród,Bolechowo melduje się w Stawnie a stąd już po chwili jestem ponownie w okolicy Tarnówka i wracam tą samą drogą do Sowna przez Przemocze a dalej krótszą droga przez Smogolice wracam do Żarowa na DDR-ke prowadzącą do Stargardu i kieruje się jeszcze do paczkomatu zanim wrócę do domu po kolejną część ubioru na rower -Brubeck termoaktywne spodenki .
Grudniowe grzybki
Grudniowe grzybki © strus
Po kolejny gadżet rowerowy jakto Marek nazwał
Po kolejny gadżet rowerowy jak to Marek nazwał © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Przemocze,Tarnowiec,Tarnówko,Podańsko,Goleniów,Zabród,Bolechowo,