Pierwszy śnieg.

Sobota, 15 grudnia 2018 · dodano: 16.12.2018 | Komentarze 3

Pierwszy śnieg a raczej delikatne prószenie a ja nadal ujeżdżam Spedeer-a bo nie mam czasu założyć dwóch szprych w Viper-ze bo trzeba ściągać kasetę ,raczej to lenistwo.Do Kluczewa pojechałem przez Witkowo Drugie a następnie skierowałem się przez Oś.Lotnisko do strefy przemysłowej w Kluczewie jadąc do końca szosy a tam zawracam.
Dwór w Kluczewie z 1883r.
Dwór w Kluczewie z 1883r. © strus

Pierwszy śnieg
Pierwszy śnieg © strus
Budowa magazynów Lidl-a
Budowa magazynów Lidl-a © strus
Zawracam i kieruję się do ronda w Golczewie gdzie wybieram kierunek na Skalin a następnie przez Wierzchląd docieram do Kunowa gdzie dziś przy suchej szosie zdecydowanie ciężko było wybrać optymalną ścieżkę żeby pokonać dziurawe Kunowo jak ser szwajcarski a może i gorzej.Melduję się na DDR-ce w Zieleniewie i kieruje się do Kobylanki zahaczając o promenadę nad jeziorem Miedwie.
Ostatnie molo licząc od Stargardu
Ostatnie molo licząc od Stargardu © strus

W Kobylance odbijam na już oddaną do użytku drogę do Jęczydołu i kieruję się do ścieżki rowerowej w Morzyczynie a dalej już do Stargardu wjeżdżając jeszcze do Lipnika a później szybka kąpiel i po 40 minutach już siedziałem w pociągu do Szczecina po świąteczne
prezenty.
Choinka na pl.Lotników w Szczecinie.
Choinka na pl.Lotników w Szczecinie. © strus

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Jęczydół,Morzyczyn,