Test nowych butów XLC .

Sobota, 8 grudnia 2018 · dodano: 08.12.2018 | Komentarze 6

Coś ostatnio na moją korzyść prognozy pogody na kilka dni nie zawsze się sprawdzają ,mnie najbardziej interesują opady deszczu których unikam dlatego wczoraj nie mogłem przetestować nowych butów zimowych XLC CB-M07 które po raz drugi dotarły do mnie bo pierwsze okazały się za małe.Pogoda mnie zmobilizowała do wczesnego jak na mnie wstania załatwienia obowiązków rodzinnych i po śniadaniu jeszcze przed dziesiątą ruszyłem przez Witkowo Drugie do Kluczewa.
Droga do Witkowa Drugiego
Droga do Witkowa Drugiego © strus
W Kluczewie obrałem kierunek na strefę przemysłową do której pojechałem tym razem przez Oś.Lotnisko i kierując się do DDR-ki przy Metalowej okazało się że nie ma przejazdu bo droga została zalana wodą po wczorajszych opadach więc kawałek drogi wróciłem i pojechałem nowym odcinkiem drogi która nie została jeszcze oddana do użytku.
Zalana droga
Zalana droga © strus
Nowa droga nie oddana jeszcze do użytku
Nowa droga nie oddana jeszcze do użytku © strus
Ścieżką rowerową wracam do Stargardu przez Golczewo i Giżynek a jadąc przez Oś.Letnie spotykam kolegę z pracy którego chyba dopadła cykloza.Dalej skieruję się do DDR-ki przy Szczecińskiej którą jadę wydłużoną drogą przez promenadę i Jęczydół do Kobylanki zahaczając oczywiście o Bielkowo.
Molo nad jeziorem Miedwie w Zieleniewie
Molo nad jeziorem Miedwie w Zieleniewie © strus

Zanim w Kobylance wjechałem na ścieżkę rowerową prowadzącą do Stargardu zrobiłem pętelkę po gminie Kobylanka zaczynając od DDR-ki do Motańca a następnie przez Niedźwiedź jadę do Reptowa i wracam do Kobylanki.W Lipniku odbijam w stronę Grzędzic bo na niebie jakoś nie widać deszczowych chmur i jadę do ostatniej dziś ścieżki rowerowej w Żarowie a nią do Stargardu.Test jak na razie pozytywny ale dziś temperatura oscylowała od pięciu do siedmiu stopni to trudno powiedzieć co będzie przy minus pięciu ,można jeszcze coś więcej nałożyć na stopy .
Nowe buty zimowe XLC CB-M07
Nowe buty zimowe XLC CB-M07 © strus

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Oś.Zielone,Jęczydół,Bielkowo,Kobylanka,
Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

M A P K A : Test nowych butów