Standard

Czwartek, 6 grudnia 2018 · dodano: 06.12.2018 | Komentarze 4

Coś nie sprawdziły się prognozy niedzielne na nadchodzący tydzień w którym miało prawie codziennie padać a mi się udało zaliczyć trzy krótkie wypady i kiedy we wtorek byłem bardzo zły bo na wolny czwartek był zapowiadany deszcz przez cały dzień i już planowałem jak zagospodarować wole to wczoraj po rundce po pracy zobaczyłem że ma duże szanse na kółeczko.Rano zakupy i przyszykowanie obiadu i chwile po dwunastej ruszyłem do DDR-ki przy Szczecińskiej i śmigam nez jakikolwiek zatrzymań jedynie te wynikające z ruchu na drodze do Kobylanki i odbijam na Wielichówko przez Reptowo i Cisewo i gdy dojeżdżam do przejazdu kolejowego zapora się zamyka i stoję aż przejadą jak się później okazało cztery składy .Pierwszego towarowego nie zdążyłem uwiecznić ale kolejne już trafiłem.
ED78-011
ED78-011 © strus
IC 18101 GAŁCZYŃSKI
IC 18101 GAŁCZYŃSKI © strus
IC 8313 BARBAKAN
IC 8313 BARBAKAN © strus
Po przymusowym postoju ruszam w dalszą drogę a za mną szlaban ponownie się zamyka bo nadjeżdżał kolejny pociąg a ja jadę do końca asfaltowej drogi w Wielichówku do którego można dojechać tylko przez Cisewo oczywiście jadąc rowerem na wąskim ogumieniu.

Droga Wielichówko - Cisewo
Droga Wielichówko - Cisewo © strus
Zawracam w Wielichówku i ta samą drogą wracam do Reptowa a następnie kieruję się do Niedźwiedzia a dalej dojazd do DDR-ki w Motańcu i powrót do Kobylanki ,tam kolejny raz korzystam z nowej drogi do Jęczydołu a później zostaje mi już powrót do miasta ścieżką rowerową z zahaczeniem o promenadę nad jeziorem Miedwie.
Promenada nad jeziorem Miedwie
Promenada nad jeziorem Miedwie © strus

Jezioro Miedwie w Morzyczynie.
Jezioro Miedwie w Morzyczynie. © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,
Kałęga,Motaniec,Kobylanka,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A : STANDARD

| 20:26 piątek, 7 grudnia 2018 | linkuj Super kolejowe klimaty. Uwielbiam kolej.
| 13:51 piątek, 7 grudnia 2018 | linkuj Dobrze wykorzystane ostatnie godziny bez deszczu. Prognozy nie są optymistyczne na najbliższe dni.
| 17:05 czwartek, 6 grudnia 2018 | linkuj Kolejna dobra 50 - tka :) masz już grubo ponad 10 k a ja jeszcze 9 z przodu ....
| 16:54 czwartek, 6 grudnia 2018 | linkuj Ładnie potrafisz wybrać trasy wycieczek, by osiągnąć tytułowy standard. Już wcześniej pisałem, że za każdym razem i kiedy ja przejeżdżam trasę zbliżoną do pięćdziesiątki, to z reguły ciepło Ciebie wspominam i mój podziw za Twoją regularność rośnie. Ładnie prezentują się pociągi - dzieci nie będą wiedziały skąd się brały wiersze typu "stoi na stacji lokomotywa" no i jak ta lokomotywa wyglądała - a wiersz coś na ten temat wspomina.