Środa, 5 grudnia 2018 · dodano: 05.12.2018 | Komentarze 2

Nie mogłem nie wykorzystać słonecznej pogody jaka dziś była gdy wróciłem z pracy a na dodatek wiatr był zdecydowanie łagodniejszy niż wczorajszy więc tylko ruszać na szlak .Początkowo miałem zrobić kopię wczorajszego dnia ale zapomniałem zjechać na promenadę nad jeziorem Miedwie a wcześniej DDR-ka na Żarowo i przejazd przez Grzędzice do DDR-ki w Lipniku.Gdy dotarłem do Kobylanki wjeżdżam na nową drogę do Jęczydołu która w dwóch miejscach była oblodzona że jeden odcinek pokonałem wykorzystując chodnik. Następnie jadę przez Bielkowo żeby ponownie zawitać w Kobylance gdzie spotykam kolegę przy Urzędzie Gminy i zatrzymuję się na krótką rozmowę.
Oblodzony odcinek drogi do Jęczydołu
Oblodzony odcinek drogi do Jęczydołu © strus
Droga w okolicy Oś.Na Polanie
Droga w okolicy Oś.Na Polanie © strus

Wracam na DDR-kę i jadę nią do końca aż do stacji paliw w Motańcu gdzie zawracam i kieruję się na kółeczko zaliczając Niedźwiedź a następnie Reptowo i kolejną wizytą w Kobylance ląduje ponownie na DDR-ce żeby skierować do Stargardu zatrzymując się na chwilkę na wiadukcie nad S 10.

Zjazd z nad S 10 - węzeł Zachód
Zjazd z nad S 10 - węzeł Zachód © strus
Pozostał już prosty odcinek do domu gdzie odkrywam nową prognozę pogody na jutrzejszy wolny dzień która daje mi nadzieję na zaliczenie małej rundki

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Jęczydół,Bielkowo,Kobylanka,Motaniec,