Zdunowo

Niedziela, 14 lutego 2016 · dodano: 14.02.2016 | Komentarze 5

Temperatura wyższa niż wczoraj tylko bez słońca a na całej trasie mijałem tylko jednego bikera ,co to oznacza SŁOŃCE - od razu dużo rowerów na DDR-kach.Wróciłem do Vipera chodź napęd jest jeszcze nie wymieniony ale wszystkie części są już kupione i  czekają na wymianę dlatego że zapowiadane były przelotne opady deszczu więc chciałem jechać po drogach leśnych i tak na początku gdy jechałem do Giżynka pomyślałem że dziś niedziela to w końcu zaliczę odcinek drogi zabronionej dla cywilów czyli pojechałem przez poligon wojskowy do kładki nad S 10.
Droga na poligonie lepszej jakości
Droga na poligonie lepszej jakości © strus
Droga przez poligon to wielka pomyłka dzisiejszej wycieczki niby to trzy kilometry ale kilkakrotnie musiałem prowadzić rower bo nie było możliwości jazdy, jedynym plusem były blisko przebiegające sarny aż w strach było żeby nie zostać trafionym.
Koteczki
Koteczki © strus
W końcu na chwile na asfalcie czyli na kładce nad S 10 a dalej gruntami  i dziurami przez Kunowo  żeby dotrzeć do DDR-ki w Zieleniewie i nadal drogi puste .Po drodze leśnej do Jezierzyc mijam kilkunastu biegaczy i przed brukiem skręcam w prawo w kierunki drogi wzdłuż Płoni czyli dojazdu pożarowego numer 47 którym docieram do DK 10 w Płoni.
Rzeka Płonia w okolicy dojazdu pozarowego 47
Rzeka Płonia w okolicy dojazdu pożarowego 47 © strus
Dojazd pożarowy 47 i Viper
Dojazd pożarowy 47 i Viper © strus
Chwila na DK 10 i do Zdunowa jadę wydłużoną drogą przez Sławociesze żeby wjechać w las do Niedźwiedzia i  zaczynam jazdę pod wiatr chodź nie duży ale upierdliwy.W Reptowie zdecydowałem wydłużyć drogę do domu żeby zaliczyć 60 kilometrów i tak na początku jadę do Cisewa a dalej przez Miedwiecko do ścieżki rowerowej na której jestem do Lipnika a na kładce mijam jedynego dziś bikera.
W Lipniku odbijam na Grzędzice ale przed torami kieruję się do Stargardu przez Las Grzędzicki czyli ulicą Przemysłową.
Ul.Przemysłowa ,widok z lasu
Ul.Przemysłowa ,widok z lasu © strus
Zaliczam jeszcze małą rundkę po mieście i jestem na mecie i w domu niespodzianka gdy na sports trackerz chcę zapisać tytuł wycieczki zawiesza mi się telefon i nie ma mapki tylko dane.
Stargard,Giżynek,Stargard,poligon,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Jezierzyce,Płonia,Sławociesze,Zdunowo,