Dobropole Gryfińskie.

Sobota, 27 lutego 2016 · dodano: 27.02.2016 | Komentarze 8

Obawiałem się dzisiejszej jazdy po tym jak podczas ostatniej jazdy w niedzielę przy plus ośmiu stopniach po  prostu przewiało mnie że w środę i czwartek ledwo chodziłem a dziś ubrałem się że na lędźwiach miałem sześć warstw [gatki,kalesony,dwie koszulki,spodnie,kurtka] Wyjechałem bez żadnego planu dopiero jadąc DDR-ką w stronę Kobylanki pomyślałem żeby pojechać do puszczy  inną drogą jak zawsze.W okolicy Miedwie mijałem kilku bikerów co ostatnio było rzadkim widokiem ,z DDR-ki odbijam do Jęczydołu przez Oś.Zielone a następnie przez Bielkowo i Kołbacz śmigam do Starego Czarnowa.Po krótkim pobycie na DW 120 zanurzam się w puszczę i po jednym ciężkim podjeździe docieram do Dobropola Gryfińskiego.
Kościół filialny p.w. Podwyższenia Krzyża z 1863 r. - Dobropole Gryfińskie
Kościół filialny p.w. Podwyższenia Krzyża z 1863 r. - Dobropole Gryfińskie © strus
Po fotce przez przypadek zatrzymałem Sports Trackera dopiero gdy dojechałem do Drogi Bieszczadzkiej którą postanowiłem dziś po raz drugi w życiu zjechać na luzie i podziwiać okolice a nie jak zawsze wspinać się po niej. Zjeżdżając lepiej widać pod co się podjeżdża.
Droga Bieszczadzka w
Droga Bieszczadzka w "Bukowej" © strus
Po krótkim  zjeździe kieruje się do Jezierzyc a dalej do Motańca ale przez Rekowo tą sama drogą co jechałem w niedziele ale w przeciwnym kierunku.Do Rekowa już droga sucha bez żadnej wody ,odcinek 2,5 km nowej drogi też w dobrym stanie.Dzisiejszego dnia kilku kronie słyszałem odgłosy żurawi ale niestety ich nie widziałem a najgłośniej było w okolicy Rekowa.
Wjazd do Rekowa od strony Jezierzyc
Wjazd do Rekowa od strony Jezierzyc © strus
Pora wyjechać z leśnych ścieżek i wjechać na początek ścieżki rowerowej w Motańcu którą jadę prosto do Stargardu a w Morzycznie niespodzianka ,zbliżają się święta więc pora kupić choinkę.
Sprzedarz choinek w Morzyczynie
Sprzedaż choinek w Morzyczynie © strus
W Stargardzie zajeżdżam jeszcze na starówkę odebrać dysk przenośny i wracam do domu a po kąpieli zapobiegawczo smaruje mnie małżonka maścią rozgrzewającą.
Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,Dobropole Gryfińskie,Sosnówko,Jezierzyce,Rekowo,Motaniec,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

| 17:04 poniedziałek, 29 lutego 2016 | linkuj Jarek ja też mam problem z nadmiernym poceniem podczas wysiłku ,zawsze do temperatury minus pięć wcześniej jeździłem tylko w koszulce i kurtce w niższej temperaturze dorzucałem jedynie pod spodnie spodnie termalne a w tym roku mam problemy z ubraniem albo to po prostu
SKS.
Jarro
| 09:35 poniedziałek, 29 lutego 2016 | linkuj To ciekawy temat tolerancji na temperatury, czy też produkcji ciepła przez organizm podczas wysiłku. Jak ja bym się tak ciepło ubrał, to bym utonął we własnym pocie. A w lecie przy +30 wysiadam z przegrzania. Widzę, że kilka choinek nawet jest jeszcze zapakowanych :)
Agnes
| 09:31 poniedziałek, 29 lutego 2016 | linkuj Ciekawa trasa, w Dobropolu jeszcze nie byłam ;) Podziwiam Twoją wytrwałość
| 07:32 poniedziałek, 29 lutego 2016 | linkuj A ja żurawie widziałem. Nawet goniłem trochę :-)
| 15:35 niedziela, 28 lutego 2016 | linkuj Bardzo ładny kościół w tym Dobropolu, w marcu muszę zacząć kręcić po tamtej stronie rzeki.
| 13:06 niedziela, 28 lutego 2016 | linkuj A to wina kręgosłupa ,w poprzednich latach nie było tak.