Środa, 23 maja 2018 · dodano: 23.05.2018 | Komentarze 3

Wczoraj nie byłem wstanie zaliczyć pięćdziesiątki po pracy ponieważ  byłem bardzo zmęczony i sobie odpuściłem a dziś piękna słoneczna pogoda i od razu wyruszyłem po przebraniu się, standardowo  rozpocząłem jazdę od DDR-ki na Żarowo a następnie przez Grzędzice docieram do kolejnej DDR-ki którą jadę do gminy Kobylanka i tam zaliczam kolejne kilometry chodź nie udało mi się przedostać w kierunku Cisewa ponieważ szlaban był długo zamknięty a po obu stronach było widać z daleka nadjeżdżające pociągi a ja dziś wyjątkowo się spieszyłem na imieninowy obiad z okazji święta Iwonki.Wracając na starej dziesiątce od wiaduktu do samego Stargardu był duży korek przez budowę ronda w Lipniku i nową organizację jazdy od dzisiejszego dnia.Korek co prawda nie był taki co wczoraj na A2 w okolicy Marka  [Rzepin] a mocno dał się we znaki.Jutro przymusowa przerwa bo ma wizytę u okulisty i mam nadzieję że z ciśnieniem w oku będzie OK.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,