Piątek, 25 maja 2018 · dodano: 25.05.2018 | Komentarze 2

Wczorajsza wizyta u okulisty zakończyła się sukcesem w końcu ciśnienie śródgałkowe wyniosło 13 mmHg czyli jest SUPER ale na kroplach zostaje i dziś po raz trzeci w tym tygodniu wyruszyłem na pięćdziesiątkę po pracy.Jadąc w stronę DDR-ki na Żarowo w ostatniej chwili zmieniłem trasę ,tym razem ruszyłem do DW 142 przez Klępino i Małkocin. Po 12 km kiepskich dróg jak dla Speeder-a zameldowałem się na "Chociwelce" a  nagrodą był jazda kolejne 18 km po super nawierzchni.Dojechałem do Drogowego Odcinka Lotniskowego Kliniska gdzie zawróciłem i nadal po "Chociwelce" jadę do wiaduktu przy Strumianach.

Przed wiaduktem odbijam na Sowno a następnie jadę do DDR-ki w Żarowie przez Poczernin i Lubowo a nią już do domu.Pogoda nadal sprzyjająca chodź wyjeżdżając po pracy czyli chwile po trzynastej słońce mocno grzeje i szybko butelka 0,55 l robi się pusta.
Sowno
Sowno © strus

Stargard,Mokrzyca,Klępino,Małkocin,Siwkowo,DW 142,Sowno,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Stargard.