Jagów (niem.Jagow)

Sobota, 26 maja 2018 · dodano: 26.05.2018 | Komentarze 3

Chciałem zdążyć przed zapowiadaną burzą więc zmobilizowałem się i dość wcześnie jak na mnie ruszyłem na początku przez Oś.Pyrzyckie do DDR-ki w Witkowie Drugim a następnie obrałem kierunek Dolice.Po 24 km dotarłem do DW 122 którą tym razem pominąłem przejeżdżając na drugą stronę i ruszyłem do Pełczyc.Po drodze nie zatrzymywałem się na zdjęcia bo chciałem zaoszczędzić na czasie a już tą drogę pokonywałem kilka krotnie.Po 42 kilometrach w Pełczycach odbijam w prawo i od razu zmienia się jakość dróg.
Droga na Jagów
Droga na Jagów © strus
Docieram do pierwszej zaplanowanej miejscowości w której nigdy nie byłem jeszcze ,wjazd po gruzie i na początku wsi stary bardzo dom a następnie jadę w okolice kościoła i pałacu.Przez gryzące owady i chaszcze w okolicy pałacu nie udało mi się przedostać do wieży
Stary dom
Stary dom © strus
Jagów (niem.Jagow) Ruiny pałacu z pocz. XIX w
Jagów (niem.Jagow) Ruiny pałacu z pocz. XIX w © strus
Jagów (niem.Jagow) Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej © strus
Jagów (niem.Jagow) Kościół filialny p.w. św. Apostołów Piotra i Pawła z 1856 r.
Jagów (niem.Jagow) Kościół filialny p.w. św. Apostołów Piotra i Pawła z 1856 r. © strus
Wyjeżdżam z wioski i kieruję się według planu na Niepłocko przez Chrapowo.Pierwsze prawie dwa kilometry to masakra ala KUNOWO, dojeżdżam do Chrapowa robię zakupy i jazda dalej.... niestety nie dojechałem przez drogę bo się asfalt skończył a po 300 metrach jazdy po bruku w lokalu o nazwie Siedlisko Orlik dowiedziałem się że dalej będzie jeszcze gorzej.Po oględzinach mapy postanowiłem wrócić aż do Jagów.
Chrapowo (niem.Hohengrape) Kościół filialny p.w. Świętej Rodziny z k. XIII w.
Chrapowo (niem.Hohengrape) Kościół filialny p.w. Świętej Rodziny z k. XIII w. © strus
Koniec drogi i nagle bruk
Koniec drogi i nagle bruk © strus
Ponownie Jagów
Ponownie Jagów © strus
Całe to zamieszanie przez wujka GOOGLE bo mi wskazał taką drogę a ja nie pomyślałem żeby lepiej zasiąść na Viper-ze i problemu by nie było a tak nadłożyłem drogi tylko nie lubię jechać tą samą.Następna niespodzianka to gdy wjechałem do wioski o nazwie Równo i zobaczyłem dwie drogi z bruku......... i myślałem że znowu będę zawracał ,zatrzymałem żeby spojrzeć na mapkę i okazało się że to tylko metry mnie dzielą do asfaltu chodź złej jakości ,dopiero za Laskowem to po 28 km męczarni wjechałem na dość dobrą drogę.
Laskowo (niem.Gross Latzkow) Pałac z XVIII-XIX w
Laskowo (niem.Gross Latzkow) Pałac z XVIII-XIX w © strus
Laskowo (niem.Gross Latzkow) Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej. © strus
Straciłem dużo czasu więc od Laskowa do samego domu już nie robiłem zdjęć żeby zaoszczędzić czasu,jedynie zrobiłem postój w Zaborsku na zakupy bo od Przelewic nie udało mi się.Na DW 106 zawitałem dopiero w Warnicy po wydłużonym odcinku przez Reńsko i nią wróciłem do Stargardu chodź bardzo nie lubię właśnie tego odcinka.
Stargard,Witkowo Drugie,Witkowo Pierwsze,Kolin,Morzyca,Dolice,Dobropole Pyrzyckie,Brzezina,Sułkowo,Pełczyce,Jagów,Chrapowo,
Chrapowo Wybudowanie,Siedlisko Orlik ,Chrapowo Wybudowanie,Chrapowo,Jagów,Laskówko,Spalonka,Równo,Laskowo,Radlewo,
Płońsko,Rosiny,Kłodzino,Przelewice,Kosin,Lubiatowo,Zaborsko,Cieszysław,Stary Przylep,Obryta,Reńsko,Warnice,Kluczewo,Stargard.
M A P K A : Jagów (niem.Jagow)