ETAP I - Bukowa Spedeer

Niedziela, 27 maja 2018 · dodano: 27.05.2018 | Komentarze 7

Słoneczna niedziela chodź prognozy pogody zapowiadały możliwość opadów deszczu wraz z burzami w co mi się nie chciało wierzyć bo tak miało być wczoraj.Przy śniadaniu z małżonką umówiłem się na drugi etap na godzinę trzynastą a na pierwszy wyruszyłem chwilę po dziesiątej zaczynając od wydłużonego dojazdu do DDR-ki na Kobylankę przez Giżynek na na ścieżce w Lipniku urudnienia dla rowerzystów i pieszych,trochę za wąski pas jak dla rowerów w dwóch kierunkach.
Utrudnienia w Lipniku
Utrudnienia w Lipniku © strus
DDR-ką jadę do Kobylanki a tam obieram kierunek na Puszczę Bukową jadąc przez Kołbacz I Stare Czarnowo.Ruch bardzo duży do Bielkowa wszędzie masa bikerów ,za Starym Czarnowem zjeżdżam z DW 120 w kierunku puszczy i od razu inny świat.
Wjazd do Puszczy Bukowej
Wjazd do Puszczy Bukowej © strus
Miałem czas do trzynastej postanowiłem podzielić czas na dwie części i nastawić licznik na zegar i obserwować godzinę aby około 11.30 zawrócić do domu.W puszczy też tłok a ja przez Dobropole Gryfińskie ,drogą kołowska dotarłem ledwie do kamyczka i musiałem zawracać.
Głaz Lewandowskiego
Głaz Lewandowskiego © strus
Dobropole Gryfińskie – (1945 niem. Dobberphul)Kościół filialny p.w. Podwyższenia Krzyża z 1863 r. © strus
Gdy byłem ponownie w Dobropolu w oddali niebo było bardzo ciemne a gdy skręcałem w Starym Czarnowie w lewo w okolicach Dębiny chyba już padało a gdy usłyszałem grzmot to rozmyślałem gdzie mi się uda skryć przed burzą i jak daleko dojadę.Pierwsze krople dopadły mnie w Bielkowie a kolejne w Lipniku ale to był bardzo delikatny deszcz a w Stargardzie jadąc Ceglaną było delikatnie mokro za to w okolicach byłego ZNTK woda lała się całą szerokością jezdni jakby przed chwilą przestało padać i niestety jadąc bez błotników po szyję się zmoczyłem.
Stargard,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,Dobropole Gryfińskie,
Głaz Lewandowskiego,Dobropole Gryfińskie,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A :ETAP I - Bukowa Spedeer

| 11:34 sobota, 2 czerwca 2018 | linkuj 4gotten nie przesadzaj tych w Kunowie nic nie pobije :D
| 07:57 wtorek, 29 maja 2018 | linkuj Jak zwykle kapitalny opis uroczej wycieczki. Szczerze podziwiam.
dornfeld
| 09:27 poniedziałek, 28 maja 2018 | linkuj Ta susza jest przerażająca, wczoraj były pierwsze niewielkie opady odpady od czasów Wielkanocy. Już wiadomo, że stracą na niej rolnicy, czyli finalnie wszyscy, cały czas wisi w powietrzu, możliwość zamknięcia wstępu do lasów.
| 19:00 niedziela, 27 maja 2018 | linkuj Prawdziwy z Ciebie zapaleniec!
| 18:46 niedziela, 27 maja 2018 | linkuj Powtarzam się ale fajna ta Merida
| 18:31 niedziela, 27 maja 2018 | linkuj Niedawno jechałem przez Jęczydół, dziury jak w Kunowie. Coraz gorzej to wygląda w naszej okolicy.