Blisko domu

Niedziela, 20 maja 2018 · dodano: 20.05.2018 | Komentarze 4

Po wczorajszym pożegnaniu koleżanki która odeszła na emeryturę dziś musiałem odparować że wyruszyć a że nie chciało mi się myśleć o jakiejś trasie postanowiłem przemieszczać się po bliskich okolicach Stargardu a czas miałem do 14.30.Do Kluczewa pojechałem przez Witkowo Drugie a następnie na poradzieckie lotnisko gdzie spotkałem bikerów penetrujących ścieżki na terenie lotniska i trochę im podpowiedziałem bo nie byli z bliskich okolic.
Dawna lokomotywa Cukrowni Kluczewo - OP4DE0
Dawna lokomotywa Cukrowni Kluczewo - OP4DE0 © strus
Bunkier na poradzieckim lotnisku
Bunkier na poradzieckim lotnisku © strus
Zanim wróciłem do Stargardu udałem się do Wierzchlądu a dalej do Golczewa przez Kunowo i Skalin żeby zawitać na DDR-ce na której spory ruch ale to nic co spotkało mnie na kolejnej ścieżce rowerowej do Motańca.Pierwsze kilometry spokojnie jak na słoneczną niedzielę dopiero za zjazdem na Jęczydół w Morzyczynie z naprzeciwka dziesiątki rowerzystów którzy z bikerami "Stargard na rowery" wracali po wyprawie z imprezy "IV Rowerowy Rajd Kwitnącego Rzepaku" ,DDR -ką jadę do Motańca a następnie do Reptowa przez Niedźwiedź.

Pozostała trasa powrotna do domu ,więc udaje się do DDR-ki w Kobylance którą jadę do Lipnika a po drodze spotykam Wojtka [Trendix] który brał udział w IV Rowerowym Rajdzie Kwitnącego Rzepaku. Chwilę porozmawialiśmy bo mnie gonił czas a chciałem jeszcze w Lipniku odbić na Żarowo przez Grzędzice i szkoda że nie zrobiliśmy sobie fotki.
Budowa ronda w Lipniku
Budowa ronda w Lipniku © strus

W Żarowie zawitałem na ścieżce rowerowej którą wracam do domu z wykorzystanym czasem na maksa bo wróciłem dokładnie o tej co miałem i muszę dodać że moja Merida dostała nowy licznik Sigma BC 16.16. i zapowiadają słoneczną pogodę na cały kolejny tydzień więc będzie trzeba zaliczyć kilka pięćdziesiątek po pracy.
DDR-ka Żarowo -Stargard
DDR-ka Żarowo -Stargard © strus
Nowy licznik dla Meridy
Nowy licznik dla Meridy © strus

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Skalin,Golczewo,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,
Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard,