Zdunowo przez Sowno ☁️

Czwartek, 25 stycznia 2024 · dodano: 25.01.2024 | Komentarze 4

Mimo że pracowałem na ranną zmianę nie udało mi się pojeździć bo non stop padał deszcz tak było również dziś do dziewiątej a po jedenastej zacząłem się szykować do wyjazdu którego pierwsze kilometry do dojazdu pożarowego 40 wyglądały jak w ostatnia niedzielę tylko z przeprawą wodną w Lubowie gdzie wylała rzeka Ina ale udało się jakoś górka ominąć.
Rzeka Ina dała się weznaki w Lubowie
Rzeka Ina dała się we znaki w Lubowie © strus

W Sownie pojechałem inną drogą do DP 32 i gdy już byłem na głównym szlaku do Wielgowa byłem zaskoczony nawierzchnią która poza dziurami była super ,żadnego błota i wody mimo że trzy dni padało i roztopy dlatego postanowiłem dojechać na prawobrzeże Szczecina czyli do Zdunowa przez DP 40 i Wielgowo.
DP 32 w kierunku Wielgowa
DP 32 w kierunku Wielgowa © strus
DP 40 przed Wielgowem z kamienista nawierzchnią
DP 40 przed Wielgowem z kamienista nawierzchnią © strus
W Zdunowie wjeżdżam na dojazd pożarowy 45 którym dojeżdżam do szutrowej drogi prowadzącej do Niedźwiedzia gdzie również panowały super warunki żeby na koniec skierować się do ścieżki rowerowej w Zieleniewie wydłużoną drogą przez Cisewo i dotrzeć do Stargardu przez Lipnik.

"Szutrówka" do Niedźwiedzia © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,DP32,DP40,Wielgowo,Zdunowo,DP45,Niedźwiedź,
Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : Zdunowo przez Sowno ☁️

| 19:49 sobota, 27 stycznia 2024 | linkuj Oj wody nam tej zimy nie brakuje. Serdeczne pozdrowienia, Darku!
| 19:05 sobota, 27 stycznia 2024 | linkuj Ładne masz te dojazdy pożarowe.
| 16:41 sobota, 27 stycznia 2024 | linkuj Dosć wymagający pogodowo mamy okres. Trochę Ci zazdroszczę posiadania górala, ja niestety nie mogę na nich jeździć.
| 18:57 czwartek, 25 stycznia 2024 | linkuj Podziwiam Twoją sportową pasję w regularnym odbywaniu wycieczek na solidnym dystansie 50 km, dodam też nie są to żadne spacerki, bo średnie tempo Twoich wycieczek zawsze przekracza 20 km/h. Zdjęcia ładnie pokazują trasy, które przejeżdżasz ale na szczęście nie pokazują czym jest trud jazdy w deszczu i przy wietrze, dlatego mile się je ogląda.