X-Caliber debiut w 2024r.

Niedziela, 21 stycznia 2024 · dodano: 21.01.2024 | Komentarze 3

Tydzień drugich zmian i sobota w Szczecinie a dziś późno wyjechałem bo w same południe a na obiad byliśmy umówieni na 14:30.Marku średnia nie jest istotna bo inaczej bym nie jeździł z małżonką a nie jeździłem po śniegu bo w moim regionie najpierw padały deszcze następnie były mrozy i dopiero na to spadł śnieg to jazda po takich nawierzchniach jest raczej niebezpieczna.
Dziś pojechałem DDR-ką do Żarowa a następnie wydłużoną drogą udałem się do Sowna przez Lubowo i Poczernin.
Konie w Sownie
Konie w Sownie © strus
W Sownie wjechałem w las na dojazd pożarowy 32 który był w 70 % pokryty lodem ale można było brzegami drogi spokojnie przejechać ,lepszą nawierzchnię miał pożarówka 40-tka ale ja szybko z niej odbiłem na drogę dojazdową do DP 32  ale nagle na całej szerokości lód ,nawet śnieg po brzegach był pokryty lodem więc zawróciłem do krzyżówki i ponownie wjechałem na DP 32 mając zamiar udać się do Reptowa ale ona również była w lodzie więc odbiłem na Wielichówko
DP 40 w kierunku Wielgowa
DP 40 w kierunku Wielgowa © strus
Dojazdówka w lodzie
Dojazdówka w lodzie © strus
Z Wielichówka przez Cisewo i Miedwiecko dojechałem do Zieleniewa i zanim wróciłem ścieżką rowerową do Stargardu zaliczyłem mały fragment promenady nad jeziorem Miedwie
Jezioro Miedwie w Zieleniewie
Jezioro Miedwie w Zieleniewie © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,DP32,DP40,DP32,Wielichówko,Cisewo,
DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A :X-Caliber debiut w 2024r.