Późny początek sezonu 2024

Niedziela, 14 stycznia 2024 · dodano: 14.01.2024 | Komentarze 2

Pobyt nad morzem ,druga zmiana i w końcu nieprzejezdne drogi w okolicy Stargardu spowodowały późny debiut w 2024 roku na rowerze chodź tak na prawdę żałowałem dzisiejszej rundki bo tylko wyjechałem z miasta to prawie wszystkie drogi były zalane wodą z topniejącego śniegu a kolejny tydzień też bez roweru bo na dwunasta do pracy a ciuchy i rower po rundce w kiepskim stanie.Nie zmarzłem ale jadąc bez błotników gdy się rozebrałem do majtki były z tyłu mokre a kurtka cała w błocie.Wyruszyłem bo przez okno widziałem że ulice są spoko ale okazało się że tylko do Kluczewa gdzie odbiłem na Skalin przez Golczewo.
DDR-ka wzdłuż Bridgestone
DDR-ka wzdłuż Bridgestone © strus
Kieruję się przez Wierzchląd i Kunowo do DDR-ki w Zieleniewie gdzie zajeżdżam na promenadę nad jeziorem Miedwie gdzie morsy przygotowywały się do kąpieli a ja wracam na ścieżkę w Morzyczynie i jadę do Motańca przez Kobylankę .Odcinek DDR-ki z Kobylanki do Motańca zalany wodą w 80%.
Rozgrzewka morsów w Morzyczynie
Rozgrzewka morsów w Morzyczynie © strus
Przejeżdżam nad S10 i zaczyna się najbardziej zaśnieżony odcinek drogi do stacji PKP w Reptowie gdzie jadę przez Kałgę i Niedźwiedź a następnie wracam przez Cisewo i Miedwiecko do ścieżki rowerowej w Zieleniewie aby wrócić do Stargardu przez Lipnik.Dodam jeszcze że na rundce cztery razy popadał sobie deszcz i raz na kodzie prawie leżałem a za Cisewem pierwsze oznaki wiosny szybciej niż w 2023 roku w tym miejscu.
Wiosna nadchodzi w Cisewie
Wiosna nadchodzi w Cisewie © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,
Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : Późny początek sezonu 2024☁️4x?