Zakończenie sezonu 2023☀️

Czwartek, 28 grudnia 2023 · dodano: 28.12.2023 | Komentarze 3

Zakończenie sezonu 2023 już dziś mimo że mam wolne do nowego roku ale kolejne dni z małżonką będziemy spędzać na wypoczynku nad morzem a dziś przed obiadem pojechałem tak jak wczoraj do Kobylanki tą samą drogą a tam odbijam na Bielkowo w którym wjeżdżam na DW 120 i przez Nieznań docieram do ścieżki rowerowej w Kołbaczu którą jadę do Starego Czarnowa
KOŁBACZ (niem.Kolbatz) Kościół parafialny p.w. NSPJ
KOŁBACZ (niem.Kolbatz) Kościół parafialny p.w. NSPJ © strus

Ze Starego Czarnowa wracam tą samą drogą do Kobylanki a następnie kieruję się do Reptowa aby nową DDR-ką pojechać do Morzyczyna i wrócić na DDR-kę w Zieleniewie i to już ostatnie kilometry w tym roku przez Lipnik do Stargardu.
Nowa DDR-ka z Reptowa do Morzyczyna
Nowa DDR-ka z Reptowa do Morzyczyna © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,
Bielkowo,Kobylanka,Reptowo,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : Zakończenie sezonu 2023☀️

| 12:25 poniedziałek, 8 stycznia 2024 | linkuj Wszystkiego najlepszego dla Ciebie Darku i Twojej małzonki w Nowym 2024 Roku.
| 20:44 czwartek, 28 grudnia 2023 | linkuj Sezon zakończony z imponującym wynikiem km. Moje gratulacje!
| 20:13 czwartek, 28 grudnia 2023 | linkuj No to podobnie wykorzystaliśmy dziś sprzyjającą pogodę skoro nawet i mnie trafiła się pięćdziesiątka. Wczoraj wcale nie wypominałem Tobie takiego dystansu tylko wyraziłem swój podziw, bo jak jedziesz to nie zadowalasz się dystansami rzędu 15 czy 20 kilometrów jak mi się ostatnio często zdarza tylko jedziesz znacznie więcej. Miłego wypoczynku życzę Tobie i Iwonce a także wielce udanego kolejnego roku.