Czerwiec, 2024

Piątek, 14 czerwca 2024 · dodano: 14.06.2024 | Komentarze 2

Wczorajszy deszcz gdy wracałem z pracy wybił mi jazdę na rowerze po mokrym i dopiero dziś pojechałem zaliczyć pięćdziesiątkę po pracy ale inaczej niż to standardowo robię bo tym razem dojechałem najkrótszą drogą do DDR-ki przy Szczecińskiej i dojechałem nią do Bielkowa między innymi przez Morzyczyn i Kobylankę aby tam wjechać na DW 120 i skierować się przez Nieznań do DDR-ki w Kołbaczu.
KOŁBACZ (niem.Kolbatz) Dwór klasycystyczny  z 2. polowy XVIII w.
KOŁBACZ (niem.Kolbatz) Dwór klasycystyczny z 2. polowy XVIII w. © strus

Po zaliczeniu ścieżki rowerowej do Śmierdnicy wjeżdżam na DW 119 którą docieram do Płoni gdzie przejeżdżam pod DK 10 aby odbić na Zdunowo i skierować się do Reptowa a na koniec standardowo wybieram wydłużoną drogę do DDR-ki w Zieleniewie przez Cisewo i Miedwiecko aby wrócić do Stargardu przez Lipnik.
Nowa droga i chodnik w Cisewie
Nowa droga i chodnik w Cisewie © strus

Stargard,Lipnik,,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,
DK 10,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

Środa, 12 czerwca 2024 · dodano: 12.06.2024 | Komentarze 2

Ledwo dojechałem do oś.Pyrzyckiego a tam zastały mnie drogi zalane świeżo po dużych opadach ale na szczęście po dwóch kilometrach DDR-ka była już sucha ,widocznie to tylko lokalny opad chodź gdy jechałem z Golczewa do Skalina nad jeziorem Miedwie było widać kolejne opady.

"Straszące " chmury © strus
Dotarłem do DDR-ki w Zieleniewie tam zajechałem nad jezioro Miedwie i wróciłem w Morzyczynie na ścieżkę rowerową i zaryzykowałem i po prawie dwóch latach pojechałem rowerem szosowym do Jęczydółu w którym trwa budowa dróg i udało mi się zaliczyć całą wioskę jadąc drogą i DDR-ką na przemian.Następnie przez Bielkowo jadę do Kobylanki i odbijam na Motaniec.

Z Motańca kieruje się bezpośrednio do Reptowa i zaczynam wracać na ścieżkę rowerową w Zieleniewie wydłużoną drogą przez Cisewo i Miedwiecko aby na koniec zaliczyć Lipnik przed Stargardem i sucho wrócić do domu.
Konie w Reptowie
Konie w Reptowie © strus

T
Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Kobylanka,
Motaniec,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M AP K A : 50-tka po pracy ⛅️

50-tka po pracy ⛅️plus bonus z Iwonką ☁️

Poniedziałek, 10 czerwca 2024 · dodano: 10.06.2024 | Komentarze 2

Dzisiejszy dzień rowerowy po pracy składał się z dwóch etapów a mianowicie szybka pięćdziesiątka po standardowej trasie a mianowicie dwie "szuflady" i przejazd do gminy Kobylanka a gdy wróciłem zjadłem delikatny obiad i zmieniłem rower na MTB i z małżonką pojechaliśmy na małe kółeczko blisko Stargardu.
DDR-ka w strefie przemysłowej
DDR-ka w strefie przemysłowej © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP 36,
Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Lipnik,Stargard,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.
M A P K A : Bonus z Iwonką ☁️

Dąbie w trójkę⛅️

Niedziela, 9 czerwca 2024 · dodano: 09.06.2024 | Komentarze 2

W piątkowy wieczór przy integracji umówiliśmy się na niedzielę na rundkę stu kilometrową ale pogoda nam pokrzyżowała plany bo mieliśmy wyjechać dwie godziny wcześniej ale ze względu na 10 stopni nikomu nie chciało się ciepło ubierać i wyruszyliśmy dwie godziny później zaczynając od DDR-ki do Zieleniewa ,tam odbijamy na Cisewo i kierujemy się na prawobrzeże Szczecina wjeżdżając od strony Niedźwiedzia po zaliczeniu Reptowa.W Zdunowie obieramy kierunek na Dąbie przez Wielgowo gdzie na stacji paliw uzupełniamy napoje i kierujemy się do DDR-ki 20A którą jedziemy do Płoni i po przejechaniu pod DK 10 odbijamy na Zdunowo i wracam do Reptowa przez Niedźwiedź a na koniec pozostał przejazd nową drogą do Morzyczyna i prosto do Stargardu.
Dąbie w trójkę⛅️ © strus

Stargard,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP 36,Cisewo,Reptowo,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,
Zdunowo,Wielgowo,Dąbie,Kijewo,Kijewko,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Morzyczyn,Zieleniewo,
Lipnik,Stargard.
M A P K A : Dąbie w trójkę⛅️

Piątek, 7 czerwca 2024 · dodano: 07.06.2024 | Komentarze 3

Kolejna w tym tygodniu 50-tka po pracy tym razem pojechałem szosą aby przetestować nowe koła DT Swiss AR 1600 Spline po trasie standardowej czyli w skrócie do Golczewa przez Kluczewo tam zaliczam pierwszą "szufladę" a następnie przedostaje się do Zieleniewa przez Skalin i Kunowo i tam zaliczam drugą "szufladę" tym razem do Cisewa a na koniec wracam do Stargardu przez Lipnik.
Oset przy DDR-ce w strefie przemysłowej
Oset przy DDR-ce w strefie przemysłowej © strus

Szosa z nowymi kołami DT Swiss AR 1600 Spline
Szosa z nowymi kołami DT Swiss AR 1600 Spline © strus

DP 36,Cisewo,Dp 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

Czwartek, 6 czerwca 2024 · dodano: 06.06.2024 | Komentarze 2

Ponownie jak wczoraj wybrałem rower MTB na dzisiejszą 50-tkę po pracy którą rozpocząłem od dojazdu do Klępina przez Mokrzyce a następnie skierowałem się w kierunku DW 142 zaliczając Małkocin i Siwkowo w którym przejechałem nad "Chociwelką" i zameldowałem się w Warchlinku.
MAŁKOCIN (niem.Mulkenthin) Zabytkowy murowany gołębnik z 1854 r. w formie wieży. © strus

Od Warchlinka same kłopoty z drogami na początku droga wzdłuż pola którą dojechałem do DP 27 bardzo zarośnięta przez to ciężko się było nie dostać jakąś gałązką lub po nogach pokrzywą i dzikie róże a część pożarówki mocno zabłocona po wczorajszych i nocnych opadach deszczu.
Dojazd pożarowy 27 w kierunku DW 141
Dojazd pożarowy 27 w kierunku DW 141 © strus
Po 18-tu kilometrach wjeżdżam na wczorajszą leśną drogę przez Sownem w okolicy DW 142 i jadę do Sowna kierując się do DP 32 ale od innej strony niż wczoraj ale za to dalej jadę jak wczoraj do Reptowa po tej samej trasie.
Dojazd do DP 32 w Sownie
Dojazd do DP 32 w Sownie © strus
Dojazd pożarowy 32 przed Reptowem
Dojazd pożarowy 32 przed Reptowem © strus
Dziś z Reptowa od razu pojechałem do Kobylanki a dalej tak samo jak wczoraj odbijam na Jęczydół i leśnymi ścieżkami jadę do Morzyczyna chodź innymi jak wczoraj.Po zaliczeniu promenady wyjeżdżam na DDR-kę w Zieleniewie z której odbijam na Kunowo.
Leśna droga wzdłuż jeziora Miedwien
Leśna droga wzdłuż jeziora Miedwie © strus
W Kunowie odbijam na polną drogę i kieruję się do Lipnika gdzie kontynuuję jazdę polną drogą wzdłuż DDR-ki do Stargardu.
Widok z nad S10 w Kunowie
Widok z nad S10 w Kunowie © strus

Stargard,Mokrzyca,Klępino,Małkocin,Siwkowo,Warchlinko,DP 27,Sowno,DP 32,Dp 40,DP 32,Reptowo,Kobylanka,
Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Kunowo,Kunowo Kolonia,Lipnik,Stargard.

• Kalorie 1903kcal

Wtorek, 4 czerwca 2024 · dodano: 04.06.2024 | Komentarze 4

"Jak się człowiek śpieszy to się diabeł cieszy" tak właśnie dziś gdy z pracy wróciłem to szybko chciałem wyjechać i proste błędy popełniałem: pierwszy bidon zostawiłem w domu ,zamiast Oshee w automacie kupiłem cole i na koniec w Lipniku przydzwoniłem w krawężnik i wróciłem autobusem do domu ,zamieniłem rower i to tylko dla tego że kupiłem nowe koła i nie chciało mi się walczyć z twardymi oponami przy wymianie dętki na zewnątrz a i tak mam w planie w końcu założyć jutro lub w czwartek nowe koła do szosy.MTB wyruszyłem do DDR-ki na Żarowo tam odbijam w kierunku Poczernina przez Lubowo  i Rogowa i jadę leśnymi drogami do Sowna.
Polna droga za Poczerninem
Polna droga za Poczerninem © strus

W Sownie wjeżdżam na dojazd pożarowy 32 którym docieram do Reptowa z wykorzystaniem fragmentu DP 40 a następnie przez Niedźwiedź docieram do Kałęgi i kieruję się przez las do DDR-ki w Motańcu z której odbijam w Kobylance na Jęczydół aby zobaczyć jak tam budowa drogi i DDR-ki która trwa już od września 2022roku.
Nowe drogi w Jęczydole
Nowe drogi w Jęczydole © strus
Z Jęczydółu udałem się brzegiem jeziora Miedwie do Zieleniewa przez Morzyczyn zaliczając promenadę aby wjechać na DDR-kę i dziś nieszczęsny Lipnik wrócić do Stargardu.

Jezioro Miedwie w Zieleniewie

Stargard,Lipnik,
Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,DP 32,DP 40,DP 32,Reptowo,Niedźwiedź,Kałega,
Motaniec,Kobylanka,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : Snake i powrót do domu po drugi rower autobusem
M A P K A :50-tka po pracy ⛅️

50-tka przed pracą ☁️

Poniedziałek, 3 czerwca 2024 · dodano: 03.06.2024 | Komentarze 3

Jak to w czerwcu bywa od kilku lat poświęcam się i przed praca zaliczam 50-tkę która będzie się zaliczać do projektu rekreacyjno – sportowego dedykowanego osobom aktywnie spędzającym czas"Aktywne Miasta" więc po prostu jazda po bliskiej okolicy aby zdążyć do pracy na dwunastą.Dodam że to mój rekord wyjazdu :6:51 tak wcześnie nie byłem na rowerze a wracając w Miedwiecku spotkałem Tomasza który rozpoczął swoją "setkę" przynajmniej miał taki plan.
Konie w Reptowie
Konie w Reptowie © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,
Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : 50-tka przed pracą ☁️
Kategoria REKREACJA, PO PRACY, SOLO

Trio zakładowe ⛅️

Niedziela, 2 czerwca 2024 · dodano: 02.06.2024 | Komentarze 1

Ponownie umówiliśmy się w trójkę na DDR-ce przy Szczecińskiej i zaliczyliśmy prawie kopię wczorajszego kółeczka więc nie ma co się rozpisywać bo była jazda non stop jedynie Marcin w Zdunowie zrobił korektę ustawienia siodełka i dla tego wpadły fotki a z Reptowa pojechaliśmy wydłużoną drogą przez Cisewa i tym razem po odjeździe Marcina do domu z Tomaszem zrobiłem małe kółeczko.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,DW 120,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,DW 119,Płonia,
Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Kałęga,Motaniec,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,
Giżynek,Golczewo,Kluczewo,Stargard.
M A P K A : Trio zakładowe ⛅️

Trio zakładowe ☀️plus bonus z Iwonką

Sobota, 1 czerwca 2024 · dodano: 01.06.2024 | Komentarze 2

Dziś w końcu udało się pojechać w trio jak miało być tydzień temu chodź na krótki dystans bo kolega Marcin dziś pracuje od 14-tej.Spotkaliśmy się na DDR-ce przy szczecińskiej i pojechaliśmy nią do Bielkowa między innymi przez Morzyczyn i Kobylankę tam wjeżdżamy na DW 120 którą docieramy do DDR-ki w K0łbaczu jadąc przez Nieznań.Przemieszczając się po prawobrzeżu Szczecina Tomasz poczuł że nagle stracił część powietrza w tylnym kole ,zjechaliśmy na przystanek autobusowy w Śmierdnicy gdzie dopompował kolega koło a ja zrobiłem fotki.
Mała awaria w Śmierdnicy
Mała awaria w Śmierdnicy © strus

Po krótkiej pauzie jedziemy DW 119 do DK 10 w Płoni  i odbijamy na Zdunowo a następnie z Niedźwiedzia jedziemy wyłudzoną drogą przez Motaniec do Reptowa a dalej nową ścieżką rowerową do Morzyczyna i na koniec prosto do Stargardu gdzie Marcin odbija na dom a my kierujemy się do Giżynka a u Tomka znowu problemy z zaworem w tylnym kole więc odbił także na dom a ja skierowałem się na Golczewo a następnie przez strefę przemysłową pojechałem do Kluczewa i na koniec pierwszej rundy po mieście aby dokręcić do 70 km.
Zamieniam rower na MTB i z Iwonka zaczynamy od DDR-ki na Żarowo a po drodze zakupy na dalszą trasę.W Żarowie odbijamy na Lubowo a następnie jedziemy do Sowna przez Rogowo i Poczernin.
Iwonka za Lubowem
Iwonka za Lubowem © strus
W Sownie wjeżdżamy na 2,5 kilometrowy odcinek leśny którym jedziemy do Wielichówka a następnie kierujemy się do DDR-ki w Zieleniewie przez Cisewo i Miedwiecko aby nią wrócić do Stargardu tak samo jak wcześniej z Tomaszem i Marcinem ale tym razem zrobiło się ciemno a po powrocie opady deszczu z burzą.
Leśna droga do Wielichówka z Sowna
Leśna droga do Wielichówka z Sowna © strus
Nadchodząca burz
Nadchodząca burz © strus

Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Kałęga,Motaniec,Reptowo,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Giżynek,
Golczewo,strefa przemysłowa,Kluczewo,Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Wielichówko,