50-tka po pracy ⛅️

Czwartek, 6 czerwca 2024 · dodano: 06.06.2024 | Komentarze 2

Ponownie jak wczoraj wybrałem rower MTB na dzisiejszą 50-tkę po pracy którą rozpocząłem od dojazdu do Klępina przez Mokrzyce a następnie skierowałem się w kierunku DW 142 zaliczając Małkocin i Siwkowo w którym przejechałem nad "Chociwelką" i zameldowałem się w Warchlinku.
MAŁKOCIN (niem.Mulkenthin) Zabytkowy murowany gołębnik z 1854 r. w formie wieży. © strus

Od Warchlinka same kłopoty z drogami na początku droga wzdłuż pola którą dojechałem do DP 27 bardzo zarośnięta przez to ciężko się było nie dostać jakąś gałązką lub po nogach pokrzywą i dzikie róże a część pożarówki mocno zabłocona po wczorajszych i nocnych opadach deszczu.
Dojazd pożarowy 27 w kierunku DW 141
Dojazd pożarowy 27 w kierunku DW 141 © strus
Po 18-tu kilometrach wjeżdżam na wczorajszą leśną drogę przez Sownem w okolicy DW 142 i jadę do Sowna kierując się do DP 32 ale od innej strony niż wczoraj ale za to dalej jadę jak wczoraj do Reptowa po tej samej trasie.
Dojazd do DP 32 w Sownie
Dojazd do DP 32 w Sownie © strus
Dojazd pożarowy 32 przed Reptowem
Dojazd pożarowy 32 przed Reptowem © strus
Dziś z Reptowa od razu pojechałem do Kobylanki a dalej tak samo jak wczoraj odbijam na Jęczydół i leśnymi ścieżkami jadę do Morzyczyna chodź innymi jak wczoraj.Po zaliczeniu promenady wyjeżdżam na DDR-kę w Zieleniewie z której odbijam na Kunowo.
Leśna droga wzdłuż jeziora Miedwien
Leśna droga wzdłuż jeziora Miedwie © strus
W Kunowie odbijam na polną drogę i kieruję się do Lipnika gdzie kontynuuję jazdę polną drogą wzdłuż DDR-ki do Stargardu.
Widok z nad S10 w Kunowie
Widok z nad S10 w Kunowie © strus

Stargard,Mokrzyca,Klępino,Małkocin,Siwkowo,Warchlinko,DP 27,Sowno,DP 32,Dp 40,DP 32,Reptowo,Kobylanka,